De hiphop-thread

Er zit geen volledig concept achter zoals we gewend zijn van Kendrick maar er zit toch genoeg rode draad in om niet van een echte mixtape te spreken vind ik. We zijn wel verwend natuurlijk met Good Kid, TPAB, DAMM en MM dus de lat ligt hoog.

Geruchtenmolen draait ook op volle toeren dat er meer op komst is...

Echt jaren geleden dat ik zo veel Kendrick heb opgezet, Wacced out murals staat hier letterlijk op repeat
De volgende zou waarschijnlijk een album met Bay area features worden

Echt jaren geleden dat ik zo veel Kendrick heb opgezet, Wacced out murals staat hier letterlijk op repeat
De volgende zou waarschijnlijk een album met Bay area features worden

Ik kan het ook niet laten om het album op te leggen, des te meer details en "analyses" er naar boven komen des te meer ik ook overtuigd ben dat dit ver van een mixtape is maar een weloverwogen collectie van nummers.

Ik vind Kendrick zn nieuwe weer top, elke luisterbeurt word die beter voor mij.

En reincarnated, wat een track, de beat de lyrics, geniaal gewoon. Er dan op uit gekomen dat de beat van een 2pac nummer komt.

Al 20+ jaar grote 2pac fan en schaam me dat ik dat nummer niet kende.

Vandaag pre-sale voor Zwangere Guy in de ING Arena, ik zou wel eens durven gaan. Guy kennende gaat er een spektakel stuk van maken.
Enige wat me kan tegenhouden is de prijs. :biglaugh:

Wat worden we toch ongeloofelijk hard verwend dit laatste kwart van het jaar.

Action Bronson dropte net zijn nieuw album

En Apollo Brown

En er komt nog een album van Roc Marciano en The Alchemist voor het einde van het jaar :bow:

En Talib Kweli speelt in februari in de N9!

Laatst bewerkt:
Low G bewijst nog maar eens dat hij stilletjesaan aan de top van Belgische hiphop staat imo. Gelaagde tekst, goeie flow en heerlijke beat. Zéér benieuwd naar z'n album dat eraan komt, opgenomen in de studio van Frontal door Astro.

Low G bewijst nog maar eens dat hij stilletjesaan aan de top van Belgische hiphop staat imo. Gelaagde tekst, goeie flow en heerlijke beat. Zéér benieuwd naar z'n album dat eraan komt, opgenomen in de studio van Frontal door Astro.

Jammer dat hij amper te googlen valt met zo’n naam :unsure:

Ken daar eigenlijk niks van buiten 'All in' met Jazz Brak, misschien toch eens checken

N9 in Eeklo slaagt er toch steeds in om mooie namen te strikken.

Ik vraag me altijd af hoe zo'n artiest reageert eenmaal hij Eeklo ziet, of all places. :unsure:

Terug
Bovenaan