De hiphop-thread

Ka draait voor een sessie bij Rotjoch een coole 13 miljoen views.
In Holland weten ze dat wel te vermarkten. En niet alleen met plofkraken.
In Holland zie ik deze muziek inderdaad nog populair worden, maar daar is zijn doelgroep ook veel groter dan hier. Of eender waar ter wereld. Enfin, ge weet wel over welke mensen ik het heb.

echt bagger muziek als je het mij vraagt

doet mij denken aan de reclame van BASE, based on you
als je dat laat inspreken door zo iemand, kan je moeilijk meer abonnementen verkopen aan +40 jarigen denk ik dan

gebrekkig Nederlands of Nederlands met wat invloeden heeft nu eenmaal zijn invloed op bepaalde mensen, positief misschien voor jonge allochtonen maar mijn ouders ga je daarmee geen plezier doen met zo'n reclame

De La Soul: teveel gepraat tussen de songs en zelfs zagen dat het publiek beter moest doen want alleen dan kunnen zij nog beter doen (teksten waren ambetant dus en braken de sfeer)

NAS top 👌

De La Soul: teveel gepraat tussen de songs en zelfs zagen dat het publiek beter moest doen want alleen dan kunnen zij nog beter doen (teksten waren ambetant dus en braken de sfeer)

NAS top 👌
wou zo graag gaan maar in mijn dichte omgeving gewoon niemand die deze muziek kan smaken. De drempel om alleen naar zon dingen te gaan is voor mij nog te groot

NAS top 👌
Ah zalig om horen dat nas top was. Ik kijk al uit naar oktober.

Terug
Bovenaan