AOTY-alert!
Heeft hier nu al 2-3 opgestaan en het wordt altijd maar beter

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AOTY-alert!

Dat vind ik ook wel ja. Het is echt 2002 vibes all over. Als de rest van dat album ook zo isZalig dat slim shady terug is. Dacht niet dat hij dat nog kon zonder van de wereld te zijn. Die flow is zoveel beter dan Marshall.

Get ready for an epic night of hip-hop as the legendary GZA, one of the founding members of the Wu-Tang Clan, takes the stage with the Phunky Nomads Band for a mind-blowing performance of "Liquid Swords."
Come see them on 6 November 2024 at La Madeleine, the perfect venue to experience the raw energy of GZA's iconic album!![]()
Tickets are on sale now via Ticketlive: https://bit.ly/4bGyvnH![]()
Zou dat nog de moeite zijn?
Volg ze al een tijdje, ik ben fan!Voor liefhebbers van de Beastie Boys maar er zit meer in. Zeker de track met Danny Brown
Ik zou wel durven gaan naar hun optreden in de Botanique op 21 november. Klinkt als een feestje.Voor liefhebbers van de Beastie Boys maar er zit meer in. Zeker de track met Danny Brown

Voor liefhebbers van de Beastie Boys maar er zit meer in. Zeker de track met Danny Brown![]()
Oh ja hoor.

Goh. Is het niet juist de liefde dat Kendrick heeft voor de cultuur, dat ons hier uiteindelijk heeft gebracht? ;3omdat dit verhaal vertrekt uit haat
Het is een beetje van beide. Zou ik Drake zijn zou ik stoppen met muziek.Goh. Is het niet juist de liefde dat Kendrick heeft voor de cultuur, dat ons hier uiteindelijk heeft gebracht? ;3