De grote "Welke cd heb jij laatst gekocht?"-thread

Julie Lee - Stillhouse Road
418vektxflL._SY90_.jpg

Ian Gillan - One Eye To Morocco
31ruJur8axL._SX90_.jpg

Joan Baez - Diamonds And Rust
41ZazHp%2Bd3L._SX90_.jpg

Puppini Sisters - Betcha Bottom Dollar
61jSs%2BbtRyL._SY90_.jpg
 
Mij ook nog eens laten gaan:

Mdou Moctar - Afrique Victime : veel commentaar op de LP-persing op discogs. Ben dit wel vrij beu met veel nieuwe releases, dus hup de CD it is!

Lee Morgan - '3 Essential Albums Set' (The Sidewinder, City Lights, Charisma) :unsure:
Idles - Joy as an Act of Resistance
Fontaines DC - Dogrel
Getz/Gilberto

Afel Bocoum - Lindé : mij eigenlijk onbekend, maar is vorig jaar uitgebracht op huis van vertrouwen World Circuit en produced by o.a. Damon Albarn. Zat mooi naar mij te staren in de shop. :p Malinese blues in de stijl van Ali Farka Touré dus zal zeker niet tegenvallen

Rythm & Sound - w/ the Artists + The Versions
 
Lee Morgan - The Complete Live at the Lighthouse 8 CD Boxset :love2:

Was al een tijdje op zoek naar de 3 CD versie (tweedehands), maar prijzen altijd redelijk hoog (meestal vanaf € 20 voor redelijk erbarmelijke staat tot gemakkelijk € 60 voor goede staat, onlangs nog € 75 op 2dehands.be). Nu zomaar onverwacht deze nieuwe uitgebreide uitgave gevonden in Media Markt voor € 48,99.
 
Spectrum - Highs, Lows And Heavenly Blows

Al heel lang naar op zoek. Eindelijk tweedehands gevonden in goede staat.
 
Black Death Ritual - Profound echoes of the end
Lunar Aurora - Zyklus
Vacantfield - Iteration
Blodulv - Blodulv
't Hof van Commerce - En in Izzegem... (ik had zin in een nostalgietripje)
 
In Search Of Sunrise 17

wcs7JWS.jpg


De enige reeks die ik nog elk jaar opnieuw koop op cd de laatste 10 jaar of zo.
Heb ze allemaal :)
 
iemand hier naar toe gegaan ?
Misschien interessant voor een exemplaar dat je anders niet meer kan vinden, maar verder: in die boekjes staan stickers en zijn vaak niet meer in nieuwstaat, op de cd zelf staan ook stickers en vaak vol met krassen (waardoor het kan haperen bij het spelen). Ik heb toch liever geen cd's uit de bibliotheek in mijn collectie staan.
 
Misschien interessant voor een exemplaar dat je anders niet meer kan vinden, maar verder: in die boekjes staan stickers en zijn vaak niet meer in nieuwstaat, op de cd zelf staan ook stickers en vaak vol met krassen (waardoor het kan haperen bij het spelen). Ik heb toch liever geen cd's uit de bibliotheek in mijn collectie staan.
inderdaad, maar bij de zeldzame stuks zal dat minder het geval zijn
 
Madeleine Peyroux - Careless Love
71vfHseufTL._AC_AA180_.jpg


Madeleine Peyroux - Half The Perfect World

41qFfYr-wnL._AC_AA180_.jpg


De level van jazz waar ik van kan genieten.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan