De grote supermarkt thread

Wat is je meest bezochte supermarkt?

• Totaal aantal stemmers
    223
Meestal naar Lidl (Selfkant)
Zijn een paar winkels (Lidl, Aldi, DM, Rewe, Netto)
Prijs is lager, maar ook merkbaar verhoogd sinds corona/oorlog
Aha, dus Lidl in Duitsland kan je ook beetje zien als de Lidl hier qua prijs/kwaliteit? We gaan hier ook al vooral naar de Lidl dus zou wel makkelijk zijn.
Ik hoor vaak van collega's dat Kaufland de plek is waar je moet zijn. Voor alcohol is in Duitsland veel goedkoper.
Bedankt. Stukje verder rijden nog, maar misschien wel eens de moeite om een keer om de zoveel maanden te gaan en in te slaan dan.

Ik ben heel veel in Kaufland geweest, en nu pas prijzen serieus omhoog geschoten.
Het was veel goedkoper dan hier, maar dat is ook aan het veranderen en met de huidige brandstofprijzen, niet zo intressant meer.
Wel spijtig, hebben wel hele goede koffie etc...

Aha, dus Lidl in Duitsland kan je ook beetje zien als de Lidl hier qua prijs/kwaliteit? We gaan hier ook al vooral naar de Lidl dus zou wel makkelijk zijn.

Bedankt. Stukje verder rijden nog, maar misschien wel eens de moeite om een keer om de zoveel maanden te gaan en in te slaan dan.
Niet alles hoor. landafhankelijke zaken.
Keuze van koeken is er bv minder dan hier of in nl
Kids eten graag die nep tresors van de Lild. Daar 2,19€ hier ondertussen 2,85?
(fris)drank is er goedkoper (op melk na) maar je moet wel het leeggoed bijhouden. Maar zelfs dan nog vaak goedkoper.

Veel duurder wel zo'n Carrefour Express.
In de carrefour hypermarkt kan je soms wel deals doen.

Onlangs 24 pakken flessen cola van 1,5 liter gekocht. 15€ kortingsbon (minstens 3 pakken kopen) + 2.5€ korting via Engie + 500 extra bonuspunten

Laatst bewerkt:
Ik koop veel cola - pakken van 1,5 liter per pak van 6 stuks
Ik zie nu een promo staan bij Carrefour: 15% korting bij 2 pakken
(13,79*2) 27,58€ ipv (15,29*2) 30,58€ per 2 pakken

Heu neen. Tot een maand geleden was de promo 40% en toen was de prijs 13,79€ per pak
Dwz ik kocht altijd in, voor 22,06€ per 2 pakken.

Hoezo promo? :unsure:

Wij gaan nu twee maal per week (niet genoeg koel- vriesopslag voor meer in 1 keer) de grens over en het is toch echt merkbaar goedkoper - voor ons specifiek, kan geen uitspraken doen voor andere gezinnen - maar dertig tot zestig Euro per keer is imo wel een mooi voordeel.

Terug
Bovenaan