Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn naam is doorstreept. Heeft hij dat zelf gedaan of is dat teken van een permban of zo?Nieuwe week, nieuwe ban ?
Hoeveel strikes zijn er nog mogelijk alvorens een permban en alvorens er een nieuwe dubbel/trippel opduikt?
Het houdt mij in de ban...
Ik wil u eventueel wel bannen.Nieuwe week, nieuwe ban ?
Hoeveel strikes zijn er nog mogelijk alvorens een permban en alvorens er een nieuwe dubbel/trippel opduikt?
Het houdt mij in de ban...
Op zomerkampWaar is krikke???
Waar is krikke???
Dat witte thema is erg, maar om 6u s ochtends een brightness overload is helemaal vant padje.![]()
Screenshot-20210726-060130 hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20210726-060130 gehost op ImgBBibb.co
![]()
aan uw dag beginnen….en haar vaccin is precies al goed verbonden met de gsm. Hier staat het nog altijd op 4GDat witte thema is erg, maar om 6u s ochtends een brightness overload is helemaal vant padje.
en met 18% batterijaan uw dag beginnen….
Namechange naar Snulan
Mijn "nachtmodus" schakelt idd om 6u terug automatisch uitDat witte thema is erg, maar om 6u s ochtends een brightness overload is helemaal vant padje.
en met 18% batterijaan uw dag beginnen….
Namechange naar Snulan

Ik helaas ook, maar ik weiger om mijn nachtmodus voor 10:00 uit te zetten en dat donker thema blijft 24 op 24 aanstaan ze!Mijn "nachtmodus" schakelt idd om 6u terug automatisch uit
En ik ben dan doorgaans al enige tijd wakker...![]()
Ik heb hem geblocked, dus ik zie weinig verschilDe enige echte is nog niet terug
We missen hem allemaal![]()