De grote BBQ thread

euh goed dat ze soepel zijn met die vervangingen maar op 5 jaar tijd drie dingen moeten vervangen is toch ook niet normaal?
- Heat deflector is iets dat kapot kan gaan door de thermische schokken dat ze moeten doorstaan
- Ash tray viel tegen kwa kwaliteit, die was volledig weggeroest.
- Rooster hier was de kleinste "spaak" afgebroken en wou testen hoe goed hun klantenservice is.

Ik vind het op zich ook niet erg dat er dingen stuk gaan, de manier waarop ze de problemen aanpakken is veel belangrijker voor mij.

Ik heb wel spijt dat ik geen big heb gekocht, de gewone versie is toch wat klein voor grotere groepen.

Mijn favoriete vleesgerecht wanneer we in Kroatië zijn!
Koop je die cevapcici zo of is dat gehakt dat je zelf gekruid hebt?
Voor wie in de buurt van Hasselt woont, de Spar in Runkst op het Sint-Hubertus plein wordt uitgebaat door een Kosovaars koppel die dat zelf maken.
Skender is kok en maakt verse cevapcici en pleskavice. Links achteraan zijn winkel is er een hele Balkan hoek met vers bereid BBQ vlees, opgelegde groenten , kaas en kruiden.

Ik heb vandaag zijn 100% rundvlees cevap met chilivlokken eens uitgeprobeerd en die smaken als goddelijke merguez worsten op steroiden. (y)

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor wie in de buurt van Hasselt woont, de Spar in Runkst op het Sint-Hubertus plein wordt uitgebaat door een Kosovaars koppel die dat zelf maken.
Skender is kok en maakt verse cevapcici en pleskavice. Links achteraan zijn winkel is er een hele Balkan hoek met vers bereid BBQ vlees, opgelegde groenten , kaas en kruiden.

Ik heb vandaag zijn 100% rundvlees cevap met chilivlokken eens uitgeprobeerd en die smaken als goddelijke merguez worsten op steroiden. (y)

Damn spijtig dat dit zo ver is voor mij :(

Kan iemand een goede houtskool aanraden? Ik een had een zak houtskool (geen idee van waar) en daar kon ik mooi mijn steak me searen, na 2 mins per kant zijn ze mooi goudbruin. Nu heb ik houtskool van de Colruyt en mn steaks zijn na 2 mins nog steeds grijs met wat bruine grillmarks. De houtskool is de enige variabele dus het moet dat wel zijn.

Heb me net deze besteld. Zo’n deal kon ik niet afslaan

Edit: heb blijkbaar de laatste op voorraad gekocht. Prijs was €930

Laatst bewerkt:
Heb me net deze besteld. Zo’n deal kon ik niet afslaan

Edit: heb blijkbaar de laatste op voorraad gekocht. Prijs was €930

Bedankt om onze Sehnsucht naar een kamado nog wat aan te wakkeren ja :unsure:

Just kidding veel plezier er mee en niet vergeten pics or it didn't happen!

Welke hoes voor de Master Touch ?
Ik zie een basic voor 45,99 of een premium voor 79,99.
Of zijn er andere (lees goedkopere) merken die even goed zijn?

Nu krijg ik deze mail. Chapeau

Hey geluksvogel!

Geluksvogel?! Ja, zo kunnen we jou wel noemen na het bestellen van de Kamado Joe Classic II. Je hebt hem namelijk voor een hele mooie prijs gekocht door een foutje in ons systeem. Maar om meteen alle zorgen weg te nemen: die grillbaas gaan we jou leveren vóór 1 september.

Foutje bedankt
Waar de barbecue normaal gesproken € 1428 kost, stond hij dit weekend voor €933 op de Toppy.nl. Dit was een foutje door onze 'dynamische prijzen". Iedere dag worden onze prijzen automatisch aangepast naar de laagste prijs van de concurrenten. Zo kunnen we onze klanten altijd de laagste prijs garanderen. Maar één concurrent heeft een beetje zitten te barbe-knoeien met de prijs waardoor onze prijs ook ineens heel laag werd. Iets té laag als je het ons vraagt 🥴

Die lage prijs is niet onopgemerkt gebleven en op allerlei forums werd er geschreven over deze flinke korting. Zo zijn er ineens héél veel barbecues verkocht. Die hebben we niet allemaal op voorraad in ons magazijn, maar we hebben ze meteen besteld bij onze leverancier.

We leveren de barbecue voor 1 september voor de prijs die jij hebt betaald! We hopen op je begrip voor de langere levertijd.

Geluk bij een ongeluk
Ondanks dat we nu barbecues hebben verkocht met verlies, zijn we wel heel blij voor jou en komen we natuurlijk onze leverbelofte na. We hopen dat je er extra veel plezier van hebt en dit laat weten in een review voor deze mooie barbecue. 🙌🏼

Nu krijg ik deze mail. Chapeau

Hey geluksvogel!

Geluksvogel?! Ja, zo kunnen we jou wel noemen na het bestellen van de Kamado Joe Classic II. Je hebt hem namelijk voor een hele mooie prijs gekocht door een foutje in ons systeem. Maar om meteen alle zorgen weg te nemen: die grillbaas gaan we jou leveren vóór 1 september.

Foutje bedankt
Waar de barbecue normaal gesproken € 1428 kost, stond hij dit weekend voor €933 op de Toppy.nl. Dit was een foutje door onze 'dynamische prijzen". Iedere dag worden onze prijzen automatisch aangepast naar de laagste prijs van de concurrenten. Zo kunnen we onze klanten altijd de laagste prijs garanderen. Maar één concurrent heeft een beetje zitten te barbe-knoeien met de prijs waardoor onze prijs ook ineens heel laag werd. Iets té laag als je het ons vraagt 🥴

Die lage prijs is niet onopgemerkt gebleven en op allerlei forums werd er geschreven over deze flinke korting. Zo zijn er ineens héél veel barbecues verkocht. Die hebben we niet allemaal op voorraad in ons magazijn, maar we hebben ze meteen besteld bij onze leverancier.

We leveren de barbecue voor 1 september voor de prijs die jij hebt betaald! We hopen op je begrip voor de langere levertijd.

Geluk bij een ongeluk
Ondanks dat we nu barbecues hebben verkocht met verlies, zijn we wel heel blij voor jou en komen we natuurlijk onze leverbelofte na. We hopen dat je er extra veel plezier van hebt en dit laat weten in een review voor deze mooie barbecue. 🙌🏼
Amai, knap, maar ze zullen ook wel niet anders kunnen. Toch sportief.

Je gaat er veel plezier van hebben, ik ben zot van mijn Joe.

Enige inspiratiebronnen dat je gebruikt voor recepten/tutorials?

Ben vooral een steak man maar wil af en toe andere dingen proberen. Heb ook de speksteen erbij gekocht
shiftyke is me voor, dat zijn ook een paar van mijn favoriete kanalen, Smoking Dad op kop.

Het kanaal van Kamado Joe zelf heeft ook wel een paar goeie video's.

Ook Glen's Aussie BBQ vind ik wel tof, gewoon al voor de kerel zelf.

Zijn er ook van die mannen die op een Weberke bakken? :unsure:
Bij Noskos gebeurt dat wel eens, maar is de enige die ik voorlopig ken.

Terug
Bovenaan