Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kon alleszins nog wel het slot kiezen.
Ben is benieuwd naar u ervaring met gustor.
Heb er al een paar keer willen bestellen.
.low en slow is echt wel ideaal om relaxed te kunnen koken, zo lang je maar genoeg op voorhand begint. Ook kan je gerust die dingen nog enkele uren warm houden moest je te vroeg gestart zijn.Op oudejaar short ribs en lamsbout (met bot) op de rooster, thermometer erin, 4u later perfect en constant bij het volk kunnen zitten. Kan een traditie worden denk ik.
Vorige week ook (eindelijk) een oplossing gevonden voor lekkende Weber Master Touch: https://houtskool.nl/product/vilt-voor-weber-kettle-bbq/
Werkt echt goed, eindelijk komt de rook enkel door de top vent en niet van onder het deksel.
Heb je daar zoveel last van? Ik lees wel vaker klachten over het lekken van rook bij de nieuwe MT (premium) maar ik moet bekennen dat ik daar zelf absoluut niet stil bij heb gestaan tot nu toe.Op oudejaar short ribs en lamsbout (met bot) op de rooster, thermometer erin, 4u later perfect en constant bij het volk kunnen zitten. Kan een traditie worden denk ik.
Vorige week ook (eindelijk) een oplossing gevonden voor lekkende Weber Master Touch: https://houtskool.nl/product/vilt-voor-weber-kettle-bbq/
Werkt echt goed, eindelijk komt de rook enkel door de top vent en niet van onder het deksel.
De voorbereiding en het resultaat:De kerstham net uit de vriezer gehaald om te ontdooien.
Vrijdag gaat hij in de pekel en zaterdag een dagje op de Q.
Heb je daar zoveel last van? Ik lees wel vaker klachten over het lekken van rook bij de nieuwe MT (premium) maar ik moet bekennen dat ik daar zelf absoluut niet stil bij heb gestaan tot nu toe.
Ja er ontsnapt wat rook langs de rand maar ik heb niet de indruk dat mijn bereidingen daar onder lijden?
Zo’n schommelingen zijn inderdaad niet handig. Dan zal ik chance hebben met mijn model, geen problemen hierIk kreeg mijn temperatuur nooit stabiel. Dit is mijn eerste bbq, was enkel gewoon om typisch Vlaams te grillen, dus ik dacht eerst dat het aan mijn skills lag. Maat die al jaren met smoken/bbq bezig is had exact zelfde probleem en zei dat het echt onmogelijk was. Bij de bereidingen met vilt op oudejaar nu had ik toch wel echt een superieur resultaat buiten er voor, smoke ring duidelijk aanwezig en gewoon malser en aangenamer om te eten.
Vilt erop nu, en 4u gewoon stabiel op 120 kunnen houden (+/- 5C). Ervoor ging dat van 90 naar 150

gewoon een sauspan op het vuur en dan de rest doen alsof je op je fornuis bezig zijt.Iemand die mij kan helpen:
Ik moet pepersaus zien klaar te maken op een BBQ. Geen flauw idee of dat kan. 't Zal naar alle waarschijnlijkheid in een alu bakske te doen zijn.
Voor m'n vrouw haar bday heb ik een overnachting geregeld in een bos met een tent. In die tent is enkel een oven beschikbaar en staat er een BBQ. Ik zou filet purs klaarmaken op die BBQ. Patatjes in den oven. En een sausje erbij.
Andere oplossing die ik wel eens heb zien passeren:Op oudejaar short ribs en lamsbout (met bot) op de rooster, thermometer erin, 4u later perfect en constant bij het volk kunnen zitten. Kan een traditie worden denk ik.
Ik zit ook wat te zien om zondag een winter-bbq te doen met vrienden, tenminste als het niet te regenachtig is. Koud is niet erg. Ik ga wat dingen klaarmaken uit de Smokey Goodness-boek.Nog eens geprofiteerd van de gratis verzending promo afgelopen weekend op vuur en rook en een nieuwe set rubs en saus besteld.
De vorige 2 rubs van Chupacabra die ik had waren zo goed (brisket magic & wing rub) dat ik nu 2 andere van hun betseld heb: Ribnoxiuos en Cluckalicious.
Ook de BBQ saus van Southern Dutch besteld.
Nu is de vraag wat gaat het zondag doen. BBQ weer of niet, want anders morgen nog eens naar Carmans.
Het zou ook wel vreemd zijn als de koude erg zou zijn tijdens een winter-bbq hé.Ik zit ook wat te zien om zondag een winter-bbq te doen met vrienden, tenminste als het niet te regenachtig is. Koud is niet erg. Ik ga wat dingen klaarmaken uit de Smokey Goodness-boek.
Dat is ook juistHet zou ook wel vreemd zijn als de koude erg zou zijn tijdens een winter-bbq hé.