Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Filet pur mag je niet langer laten agen hoor.Lol is 10 dagen nu ook al dry aged?
Dan is al mijn vlees in de frigo dry aged denk ik![]()
Met onze hondenschool eens gedaan voor de instructeurs, was niet veel beter dan de standaard gegrillde vleesjes en salades.Iemand ervaring met een bbq aan huis? Heb ter vervanging van een vrijgezelle een bbq met 10 man aar heb op zich geen zin in al te veel afwas/slaatjes maken/heel de tijd aan de bbq staan. Iemand ooit al eens een professioneel laten komen die dit alles uit handen neemt?
) op de dag zelf.Da's inderdaad misschien wel een optie.Met onze hondenschool eens gedaan voor de instructeurs, was niet veel beter dan de standaard gegrillde vleesjes en salades.
Wel gemakkelijk, maar nu ook niet wauw. Er zijn natuurlijk wel een hoop traiteurs die dit aanbieden, dat kan altijd beter zijn.
Moest ik in jouw situatie zitten zou ik een groot stuk PP maken (dat kan al de dag op voorhand).
Dan wat coleslaw en pitabroodjes en uit het vuistje eten.
Je kan dan eventueel nog wat hapjes grillen (frikandelen (curryworst) burnt ends bvb) op de dag zelf.
Da's inderdaad misschien wel een optie.
Had deze al gevonden: https://www.azbarbecue.be/menus/lente-barbecue/#
Wel nog zelf bakken, maar alles wordt geleverd, incl bestek & borden. Iemand toevallig daar al eens besteld?
Da's inderdaad misschien wel een optie.
Had deze al gevonden: https://www.azbarbecue.be/menus/lente-barbecue/#
Wel nog zelf bakken, maar alles wordt geleverd, incl bestek & borden. Iemand toevallig daar al eens besteld?
Inderdaad, en als je echt geen afwas wilt gebruik dan kartonnen bordjes, maar dat is bij mij hoogstens één vaatwasser bordjes en een gastrobak voor de PP.als je toch al alles zelf moet doen waarom nog inhuren.
Enigste voordeel is dat je geen afwas hebt maar met 10 man ga je sowieso niet veel afwas hebben.
Als je toch zoiets wil doen dan meer zoals shaddix z'n voorstel of iemand die alles doet.
Voor spiezen en standaard grillen gaat dat inderdaad wel goed werken.Zoals iemand hierboven ook recent vermelde heb ik ook 25% korting op weber via het werk.
Ik ging dus voor een GBS 57cm kettle gaan; maar helaas zijn die al 3 weken niet in stock.
Ondertussen dan maar aan het rondkijken gegaan; en mijn nonkel had me zijn BBQ eens laten zien.
Hij was daar zeer tevreden van, en was specifiek wat hij gezocht had: een toestel met aanpasbare kolenhoogte.
Tepro Grillwagen Toronto Click Holzkohlegrill, Anthrazit/Edelstahl & Abdeckhaube passend für Tepro Toronto (NICHT für XXL) Holzkohlengrill, Beige : Amazon.de: Garten
Tepro Grillwagen Toronto Click Holzkohlegrill, Anthrazit/Edelstahl & Abdeckhaube passend für Tepro Toronto (NICHT für XXL) Holzkohlengrill, Beige - Kostenloser Versand ab 29€. Jetzt bei Amazon.de bestellen!www.amazon.de
Voordeel voor mij ook is dat dat een rechthoekig model is; aangezien mijn vriendin zot is is van "sjaslicks" zal dat voor haar en haar vrienden er toch op moeten gaan.
Voor hoeveel personen? Want met dat budget ga je imo niet veel kwalitatieve gasbarbecues kunnen kopen die ook geschikt zijn voor veel personen. Als het maar voor 2 a 4 personen is (enkel vlees) mssh de q1000 of 1200 maar ik weet niet of low en slow daar op lukt.Aangezien onze houtskoolbarbecue versleten is, aan het zien voor een nieuwe barbecue en we willen een gasbarbecue (ja, shoot me).
Iemand dus aanraders voor "goeie" gasbarbecues rond de prijs van 250-300 euro (350 euro zou eventueel nog mogen mits écht de moeite).
Het is voornamelijk bedoeld om met vriendin en de kleine wat te barbecuen in het weekend, of door de week ook te gebruiken om vlug een stukje vlees op te gooien. Een zijbrander is in dat opzicht ook welkom. Daarnaast mss ook eens experimenteren met low & slow spareribs, pulled pork, ... maar ik ben nu geen hobbykok dus vergaand zal die passie nu ook niet worden.
Iemand dus aanraders qua specifieke toestellen die voldoen aan bovenstaande?
Of wat zijn in het algemeen opmerkingen qua specificaties waar ik binnen dat budget op moet letten om geen echte miskoop te doen?
Voor hoeveel personen? Want met dat budget ga je imo niet veel kwalitatieve gasbarbecues kunnen kopen die ook geschikt zijn voor veel personen. Als het maar voor 2 a 4 personen is (enkel vlees) mssh de q1000 of 1200 maar ik weet niet of low en slow daar op lukt.
Ik kan u enkel en alleen maar dit artikel aanraden (Wel in het engels) maar daar staat eigenlijk alles in waar je moet op letten. Hoewel het misschien wel wat te uitgebreid is voor sporadisch gebruik.Voornamelijk voor ons eigen, met sporadisch mss eens de (schoon)ouders of bevriend koppel die op bezoek komen.
Voor grote groepen zal het zelden of nooit nodig zijn.
Bij pakweg Lidl vindt ge wel toestellen met meerdere branders enz, maar wat zijn de factoren die bepalen waarom zoiets wel of niet aan te raden zou zijn?
![]()
El Fuego Gasbarbecue »Dayton 6Plus1«, 7 branders
El Fuego Gasbarbecue »Dayton 6Plus1«, 7 branders op Lidl.be ✅ 30 dagen bedenktijd ✅ Levering in heel België ✅ Kwaliteitsgarantiewww.lidl-shop.be
![]()
CAMPINGAZ Gasbarbecue op wielen met 4 branders
CAMPINGAZ Gasbarbecue op wielen met 4 branders op Lidl.be ✅ 30 dagen bedenktijd ✅ Levering in heel België ✅ Kwaliteitsgarantiewww.lidl-shop.be
Ik ken amper of niets van barbecues dus heb gewoon totaal geen idee waarop ik moet letten om toch ietwat kwaliteit in huis te hebben.
Ik kan u enkel en alleen maar dit artikel aanraden (Wel in het engels) maar daar staat eigenlijk alles in waar je moet op letten. Hoewel het misschien wel wat te uitgebreid is voor sporadisch gebruik.
![]()
Gas Grills: Buying Guide, Reviews, And Ratings | Meathead's AmazingRibs.com
Here's how gas grills work and what to look for when you go shopping. This article has all of the information you need.amazingribs.com
Wel oppassen van die site, zo zou je budget na het lezen van al die artikels en al die foto's gezien te hebben zomaar eens de pan kunnen gaan uitzwaaien. Toen ik vroeger mij aan het orienteren was op een barbecue (gewoon zo'n plaatstalen dingen om vlees op te cremeren) ben ik op die site gestoten en het is voorlopig geëindigd op een kamado, een pelletgril, 2 ketelbarbecue's, een weber go anywhere op kolen en nog een op gas. En een vrouw die staat te roepen dat ik nu toch wel barbecue's genoeg heb.Thx, straks alvast eens op het gemak doorlezen!
in het begin een paar keer ribs gedaan (dus 4-6 uur telkens), en ik heb er toch een paar flessen doorgejaagd op korte termijn.Ik heb zowel gas als kolen en kan op basis van jouw wensen wel al volgende (persoonlijke!) ervaring delen:
1. ik moest en zou ook een zijbrander hebben. De voorbije 2 jaar heb ik dat ding 1x gebruikt, en de bbq gaat hier 1-2x/week aan het hele jaar door.
2. low & slow doe ik bijna nooit op gas, mijn bereidingen daarop duren max 1-2 uur. Ik heb het gevoel dat me dat teveel gas kost![]()