De grote BBQ thread

Bedankt voor de tips! Zo lashandschoenen vind ik inderdaad ook te stug. Mijn vader gebruikte dat vroeger om zijn houtstoof te vullen. Praktisch omdat je er mee in hetr vuur kan zonder problemen maar inderdaad, te stug en niks van fijne motoriek. Aan tuincentra had ik nog niet gedacht, morgen eens passeren in Eurotuin.

Bedankt voor de tips! Zo lashandschoenen vind ik inderdaad ook te stug. Mijn vader gebruikte dat vroeger om zijn houtstoof te vullen. Praktisch omdat je er mee in hetr vuur kan zonder problemen maar inderdaad, te stug en niks van fijne motoriek. Aan tuincentra had ik nog niet gedacht, morgen eens passeren in Eurotuin.
Als je wat verder kan/wil rijden, pitt in deinze is echt een magnifieke winkel geworden voor alles wat bbq is..

Voor enkel handschoenen wat overkill, maar als je zin hebt in wat rubs, sauzen, houtkool,... on the side zeker een bezoekje waard

Wauw, de Weber Searwood 600 heeft het weekend met verve doorstaan.

Vrijdag 23u 5 kg varkensnek op 93• heel de nacht laten gaan. ‘S ochtends ingepakt en nog 4uur laten verder garen op 150•.

Vandaag stuk of 50 smashburgers gemaakt, bbq heel de tijd op full blast.

Zowel low & slow als vollen bak bakken ging gewoon perfect. Topmachien!

Heb vorige maand weber master touch gekocht, ben dus nog nieuw in de BBQ wereld. 😀

2 weken geleden eens ribben klaar gemaakt. Was goed, maar kan beter.

Van de week was ik in de spar en bij de slager afdeling lag er een tomahawk en buikspek. Gisteren voor de eerste keer eens een tomahawk klaar gemaakt. Was een goed stuk vlees, heeft zeker gesmaakt.

IMG-4340.jpg

46fbba89-b696-4489-9821-64a4b91c1c70.jpg

Vandaag staat buikspek op menu. Ik ga spaghetti koken met Philadelphia en daar het buikspek bij doen.

Laatst bewerkt:
Als je wat verder kan/wil rijden, pitt in deinze is echt een magnifieke winkel geworden voor alles wat bbq is..

Voor enkel handschoenen wat overkill, maar als je zin hebt in wat rubs, sauzen, houtkool,... on the side zeker een bezoekje waard
Ik hou die winkel zeker in het achterhoofd, thx.

Terug
Bovenaan