Philharmoniker
Active member
Was een dealtje via een collegaWil je delen waarom dit model/type? Schoonbroer is immers ook aan het kijken voor een kamaso te kopen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was een dealtje via een collegaWil je delen waarom dit model/type? Schoonbroer is immers ook aan het kijken voor een kamaso te kopen.

overgekocht van iemand?Was een dealtje via een collega![]()
Gisteren gemaakt. Super simpel maar iedereen vond het zeer lekker.Samen met wat flatbread of stokbrood.![]()
Opgeklopte feta met citroen en knoflook - OhMyFoodness
Opgeklopte feta, het klinkt wellicht niet heel aantrekkelijk maar het is waanzinnig lekker. De perfecte dip bij een krokant stokbroodje.ohmyfoodness.nl
Ik heb geen andere referentie van kamado maar ik heb ondertussen een jaar mijn bastard urban large en ben er zeer tevreden mee. Momenteel ligt er 2x 2.5kg pulled pork op sinds 11u op 120° en ik heb nog geen enkel keer moeten corrigeren qua temperatuur. Perfect 120 voor bijna 4u aan een stuk. Ik denk niet dat je dit met een 'gewone' bbq kan doen. Met andere kamados waarschijnlijk ook wel. Na 3u ingepakt 1 deel met boter en bbq saus en 1 deel met honing en bourbon. Ik zit momenteel in de 'stall' faseWil je delen waarom dit model/type? Schoonbroer is immers ook aan het kijken voor een kamaso te kopen.

Yep.overgekocht van iemand?
Een weber master touchIk zie de bomen door het bos niet meer.
We zoeken iets om sporadisch buiten op te bakken. Niet met gas maar met kolen of briketten. Liefst gemakkelijk schoon te maken. Wat zijn de aanraders tegenwoordig?
is zowat dé standaard denk ik en kan je niets verkeerd mee doenGewoon tussen de kolen, maar zonder ze kleiner te maken.Heb bij men kamado aankoop een large chunk van apple boom hout mee gekregen..
Zou ik die extra cutten in stukjes?
En hoe leggen jullie je hout op de kolen als je iets rookt?

cadeau van 2 jaar terug