De paar keren dat ik zalm heb bereid op een cederhouten plank rookte dat bij mij ook niet echt hoor.
De smaak van het hout zat wel serieus in de zalm dus mij leek het wel gelukt. En dat was meteen de reden waarom ik het nooit meer doe, ik vind het echt zonde van de zalm
dat cederhout overheerste veel te hard.
Idem eergisteren bij het lamskroontje dat ik maakte: klassieker is een kruidenkorst en ja dat is lekker maar ik vind dat zo zonde van het vlees. Dat is natuur (met een klein beetje kruiding) zo lekker, zonde dat je daar een hele koek aan kruiden aan gaat plakken.
Gisteren was het tijd voor philly cheesesteak sandwich
De smaak van het hout zat wel serieus in de zalm dus mij leek het wel gelukt. En dat was meteen de reden waarom ik het nooit meer doe, ik vind het echt zonde van de zalm
dat cederhout overheerste veel te hard.Idem eergisteren bij het lamskroontje dat ik maakte: klassieker is een kruidenkorst en ja dat is lekker maar ik vind dat zo zonde van het vlees. Dat is natuur (met een klein beetje kruiding) zo lekker, zonde dat je daar een hele koek aan kruiden aan gaat plakken.
Gisteren was het tijd voor philly cheesesteak sandwich