Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HahaIemand weet of je naast de tickets voor het DRIP festival ook nog extra betaald per burger dat je wil eten of zit dit in de prijs van 25€?

Nieuw? GeenKan er iemand een gasbarbecue aanraden voor +-400 euro? Meestal met gebruik voor het eigen gezin of kleine groep.![]()

Beetje beginnersfout vandaag. Te weinig tijd genomen om de BBQ rustig op gang te laten komen (aangestoken met Weberbriketten). Vlees moet er eigenlijk pas na een dik uur op, wanneer de kolen al goed warm zijn, maar ik had ze al na een kwartier op de rooster gelegd. Dat doe ik met low & slow, maar voor hot & fast moet ik het anders aanpakken. Dus wat zitten vloeken op het feit dat het niet zo snel ging als ik wou.Morgen eerste BBQ van het jaar - en ik weet het, dat is laat - en ik heb geen tijd gehad om "deftig" vlees in huis te halen. Er ligt nog 3kg spiering in de diepvries, maar die is niet ontdooid tegen morgenvroeg. Dus er zijn wat voorgemarineerde satés, worsten, voorgemarineerde kippeboutjes, gemarineerd spek, kleine natuurribben en niet-gemarineerde varkensspieringen van Colruyt. Ik probeer die marinade van de kippeboutjes wat aan te passen. Kan ik dat gewoon afwassen en er zelf iets aan smeren?
Volgende week donderdag normaal langs Van Zon. Buikspek, iberico rib fingers, chuck roll en short ribs. En dan is het game on, want ik heb hickory chunks in huis gehaald.
Moet het gas zijn? Voor de prijs van die gasbbq van de Gamma heb je al de beste Weber houtskool BBQ: https://www.gamma.be/nl/assortiment/weber-houtskoolbarbecue-master-touch-57-cm-zwart/p/B105394Ikzelf ben ook eerder geneigd om voor een betrouwbaar en gekend merk te kiezen zoals Weber, m'n vriendin is eerder van het oordeel dat het veel geld is om het maar enkele keren per jaar te gebruiken en kwam af met deze... . https://www.gamma.be/nl/assortiment/gasbarbecue-boston-zwart-117x108x57-cm/p/B563933
Wat is het verschil met een barbecue zoals Weber?
Zelf heb ik 20% korting op de site van Weber via het werk maar kzag dat de spirit daar niet op voorraad was. Ook wel een mooie aanbieding bij gamma:
![]()
Weber gasbarbecue Spirit II E-210 GBS metaal zwart 51x46 cm | Gasbarbecues | GAMMA.be
Weber gasbarbecue Spirit II E-210 GBS metaal zwart 51x46 cm in de beste prijs-/kwaliteitsverhouding, ruime keuze bij GAMMA.www.gamma.be
Hoe kan ik ze overtuigen om voor Weber te kiezen![]()
Moet het gas zijn? Voor de prijs van die gasbbq van de Gamma heb je al de beste Weber houtskool BBQ: https://www.gamma.be/nl/assortiment/weber-houtskoolbarbecue-master-touch-57-cm-zwart/p/B105394
Als je 2 goedkope kolenstarters koopt ongeveer 20 minuten schat ik. Nog altijd meer moeite dan gas natuurlijk, zeker als je hem door de week zou willen gebruiken kan dat een hindernis zijn. Voor in het weekend etc. zou ik me daar niet door laten tegenhouden, maar da's voor iedereen anders.Kzal het eens bekijken, maar je moet dan wel een half uur (of uur?) eerder beginnen om alles in gang te steken zeker.
Met zo ne kolenstarter zijt ge op een goei 20 minuten wel gestart int algemeen.Kzal het eens bekijken, maar je moet dan wel een half uur (of uur?) eerder beginnen om alles in gang te steken zeker.

Eens je dat gewoon bent valt dat goed mee vind ik. Natuurlijk is gas het makkelijkste.Als je 2 goedkope kolenstarters koopt ongeveer 20 minuten schat ik. Nog altijd meer moeite dan gas natuurlijk, zeker als je hem door de week zou willen gebruiken kan dat een hindernis zijn. Voor in het weekend etc. zou ik me daar niet door laten tegenhouden, maar da's voor iedereen anders.
![]()
Big Jeff houtskoolstarter
Deze houtskoolstarter kun je gebruiken voor een vlotte aanmaak van o.a. houtskoolbarbecues en vuurkorven.www.action.com
een lekbak voor wasmachines, 5cm water en een afwasblokje erin, nachtje laten trekken en dan schrobbenIk heb de twijfelachtige eer gekregen om een vuil rooster onderhanden te nemen. Niet goed afgekuist na vorig seizoen..
Iemand nog goeite tips/lifehacks buiten goed opstoken en schrobben maar?
Wat zijn de adressen online voor uw vlees?
Meestal bestel ik bij Gustor. Een picanha is een klassieker wat ik erg graag klaarmaak. Ik heb nu nog een stuk van 1.6kg besteld voor't weekend maar kon enkel de 200 dagen grainfed kiezen en 'k ben 130 EUR kwijt inclusief verzending. Goed voor ene keer ...
Die butcheryonline geen fan van ... komt gewoon diepgevroren toe.
Ne maat kwam af met https://beefensteak.nl/ ... zou niet slecht zijn.
een gustor adverteert toch met "nooit diepgevroren" als ik mij niet vergis. Ik vermoed dat ze daar niet over mogen liegen+1 voor Beef en Steak.
Hier altijd al correct geleverd op een zelf gekozen avond.
Bij een maat was er eens iets misgelopen bij de levering waardoor het pakket te lang onderweg was (en dus deels ontdooit), maar die heeft toen kosteloos een nieuw pakket gekregen.
En maak u geen illusies, bijna al die speciale stukken komen uit de diepvries hoor, dat is trouwens helemaal niet erg zolang ze goed vacuum verpakt zijn.

Stukken grainfed vlees uit de USA gaan ze niet zo naar hier opsturen he.een gustor adverteert toch met "nooit diepgevroren" als ik mij niet vergis. Ik vermoed dat ze daar niet over mogen liegen
Vorige week heb ik bij Inamood op tomahawk thursday besteld, voor €21/kg absoluut een koopje. En dat elke donderdag.
Mooi vlees, niet exceptioneel, al ben ik ook nog aan het experimenteren met de kamado
Iberico Rib fingers waren ook mooi, maar aangezien ik dat nooit eerder heb gegeten weet ik niet zeker of:
- de kwaliteit ondermaats was
- mijn seasoning niet goed was
- mijn bereiding niet goed was
Ze waren lekker, maar nu ook niet bijzonder. Ik vond dat nogal taai. (2.5u - 3 indirect op 120graden als ik mij niet vergis)