Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van mij van een oaar weken geleden waren 2,5kg per lat, toch 6u op de BBQ gelegen. Warm houden is beter dan te laat klaar zijn imho.Maandag twee St. Louis cut ribben. Eentje met de classic rub van Blues Hog en zelf een laksaus in elkaar flansen, de andere met Meatpal van Braai BBQ (eerste prijs op de International Flavor Awards) met zijn all purpose red sauce.
Volk komt rond 15u, dus ik denk rond de middag rustig eraan te beginnen. Snake leggen, ribben prepareren en rub strooien en wat laten intrekken voor ik ze op de BBQ doe. Geen binder, normaal is dat niet nodig. 3-2-1 is een indicatie en ik doe dat meestal op buikgevoel, maar ik schat dat ik in totaal een vijftal uur bezig ben. Ik ga ze roken met kersenhout. Nog wel eens op zoek gaan naar stevig aluminiumpapier, dan blijven de ribben goed ingepakt en kunnen die boterzacht worden (mét nog wat bite).

Ik zal het proberen! Moet zien dat ik die twee latten naast elkaar kan leggen zonder dat er een deel rechtstreeks boven de snake komt te hangen. Als ik ze verpak kan ik ze wel op elkaar leggen zeker?Die van mij van een oaar weken geleden waren 2,5kg per lat, toch 6u op de BBQ gelegen. Warm houden is beter dan te laat klaar zijn imho.
Voor aluminiumfolie gebruik ik de extra sterke van Boni, minstens twee lagen.
Foto's van het eindresultaat woreen gewaardeerd![]()
Paar jaar geleden eens geweest en het is wel duur idd. Een stuk of vijf bangelijk goede burgers gegeten wel, maar voor die inkom krijg je niks extra.Dit weekend dripfest, is het die €25 inkom waard? Buiten een smashed burger eten (maximum 2) kan je daar toch niets gaan doen? Ik snap die inkomprijs gewoon niet. Of zijn er nog optredens waarvan ik niets weet?
Je krijgt het feit dat ze daar allemaal staan, dj’s, bars, sneakershop, tattooshop,… De opbrengst van de burgers gaat 100% naar de standhouders, dus de omkadering moet ook betaald worden.Paar jaar geleden eens geweest en het is wel duur idd. Een stuk of vijf bangelijk goede burgers gegeten wel, maar voor die inkom krijg je niks extra.
dat was idd magischHeb daar een broodje pastrami van Dierendonck gegeten![]()

Eens je ze inpakt neem ik aan dat er al een stukje van de snake gedoofd is dus daarboven kan je ook wel wat puzzelen neem ik aan? Bovendien geeft dat ook niet zóveel hitte én ze zijn al ingepakt in zilverfolie.Ik zal het proberen! Moet zien dat ik die twee latten naast elkaar kan leggen zonder dat er een deel rechtstreeks boven de snake komt te hangen. Als ik ze verpak kan ik ze wel op elkaar leggen zeker?
Ik hoop maar dat de burgers daar niet matig zijn, dan. Volgend jaar een BG-Dripfestmeeting?Agreed, maar ik vind dat je dat gewoon niet moet zien als “ff een burgertje” gaan stekken.
Zie dat gewoon als een leuke happening waar alle burgerjoints van BE en NL samenkomen en waar je normaalgezien uren voor zou omrijden.
Of vergelijk het met een matige tot slechte brasserie waar je €28 voor een vol-au-vent neertelt, maar ook moreel verplicht bent om een aperitief (€14) en een glas slechte wijn (€9) te drinken vooraleer je de “artisanale” moelleux (€14) bestelt in een poging alles goed te maken.

ik ging gisteren net hetzelfde voorstellen, maar door het matige enthousiasme dan maar niet gedaan.Ik hoop maar dat de burgers daar niet matig zijn, dan. Volgend jaar een BG-Dripfestmeeting?![]()
Even opgezocht. Ziet er allemaal lekker uit, maar 18,50 euro voor een hamburger??Binnenkort ook wel eens passeren bij 'Mosh' in Brugge.
Idd.. Maar aan de foto's te zien op IG is het daar nu te druk. Kans dat je er een BV tegen het lijf loopt is dan wel weer groter.Mosh staat ook al een tijdje op mijn lijstje om eens binnen te springen nu het geopend is.
Het zijn natuurlijk geen doordeweekse hamburgers, kwaliteitsvlees van Dierendonck, ... dus dat zou de prijs moeten rechtvaardigen.
Onder voorbehoud, eerst testen![]()