Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slippage op 11% zettenHeb ondertussen BNB op pancakeswap, maar krijg het niet omgezet naar Sharpei. Krijg constant errors.
The transaction cannot succeed due to error: header not found.
Het zal voor deze avond zijn dan maar
Aller, me weer maar eens laten overhalenJe moet via het BSC netwerk versturen naar het SmartChain adres van je wallet. Dus BEP20 BNB en NIET BEP2
Ik ben niet geKYCed op Binance an kan gewoon swappen en 2BTC afhalen mocht ik willen en kunnen.
Ga ik nog niet doen. 3 dagen live, 50% van de supply is locked voor 5 jaar. 10M MC. Tel maar uit maar je kan gewoon weer verkopen. Ik heb mijn $100 er terug uitgehaald eergisteren.
110 eur bnb gekocht en 50 omgezet naar SHAR PEI.En hoe vond je die sharpei? Staat niet in die lijst op pancakeswap?Heb ondertussen BNB op pancakeswap, maar krijg het niet omgezet naar Sharpei. Krijg constant errors.
The transaction cannot succeed due to error: header not found.
Het zal voor deze avond zijn dan maar
Via de site van sharpei klikkenEn hoe vond je die sharpei? Staat niet in die lijst op pancakeswap?
"Alleen met geld dat je kan missen" etc.*twijfel twijfel*
mja. Ik denk gewoon dat ik de boot voor die sharpei gemist heb en het niet de moeite is om er geld in te steken.

Tja, dat weet je dus niet he. Kijk naar doge, Shiba of andere shitcoins.mja. Ik denk gewoon dat ik de boot voor die sharpei gemist heb en het niet de moeite is om er geld in te steken.
Uhu zat ik op.Zit je op Smart Chain network?