Crypto - Nieuws en algemene discussie

Je moet via het BSC netwerk versturen naar het SmartChain adres van je wallet. Dus BEP20 BNB en NIET BEP2

Ik ben niet geKYCed op Binance an kan gewoon swappen en 2BTC afhalen mocht ik willen en kunnen.

Ga ik nog niet doen. 3 dagen live, 50% van de supply is locked voor 5 jaar. 10M MC. Tel maar uit maar je kan gewoon weer verkopen. Ik heb mijn $100 er terug uitgehaald eergisteren.
Aller, me weer maar eens laten overhalen🥲 110 eur bnb gekocht en 50 omgezet naar SHAR PEI.
Zit nog steeds met 90 CUMMIES aangekocht aan 0.15.

Het grappig is dat ik in mijn trust wallet al terug aan de 14 eur zit dankzij BNB dat sterk is gestegen.

Heb ondertussen BNB op pancakeswap, maar krijg het niet omgezet naar Sharpei. Krijg constant errors.

The transaction cannot succeed due to error: header not found.

Het zal voor deze avond zijn dan maar
En hoe vond je die sharpei? Staat niet in die lijst op pancakeswap?

binance ==> bnb kopen en overzetten naar wallet (ik gebruik trustwallet)
die bnb in trustwallet ==> omzetten naar BEP20 (smart chain bnb).
via pancakeswap die smart chain BNB omzetten naar sharpei
Adres sharpei: 0xfe3af7376e412a377358d5894c790bb3e00d0dc1 want staat niet standaard in pancakeswap

Zit je op Smart Chain network?
Uhu zat ik op.

Wou net geld verzenden naar metamask, blijkbaar per ongeluk de link van eth gekopieerd. Die gaat niet aankomen zeker?

*edit*
Blijkbaar is de link hetzelfde voor Eth als bnb.
Hoelang kan het duren vooraleer ik van trustwallet naar metamask mijn tokens heb?

Laatst bewerkt:
Swap 0.657 BNB for 1990000 SHARPEI

It's done
Letsgoooo :D

Waar kan je nu je Sharpei wallet zien? lol

edit: ah in mijn metamask staan 2001284 Sharpei tokens, terwijl ik volgens de trade er 1990000 gekocht had? Zijn er precies meer :p

Mss wel :D

Kan het zijn dat Sharpei nog niet in Delta zit om toe te voegen?

Vind enkel SHIN Sharpei Inu, maar lijkt me war anders te zijn.

Terug
Bovenaan