De beerput van het internet

Racisme.

Heel veel "memes" van immigranten etc
ik verdenk de eigenaars ervan nu ook wel weer wat onrust in het westen aan te wakkeren. 1/3 berichten gaat tegenwoordig wel over migranten.
Ik moest net aan deze posts denken. Dit waren bij mij nu net de eerste 3 posts:

1715346254846.jpeg
 
Iemand durfde in de plaatselijke fb-groep vriendelijk het volgende te vragen:
Aan de mensen die op een parkeerplaats voor elektrische wagens staan:
Houd deze alsjeblieft vrij voor auto’s die WEL moeten laden. Zowel in de xxx-straat als bij het gemeentehuis zijn deze plaatsen altijd bezet, maar er is nooit een wagen aan het laden.
Grote vergissing, want dit werkt natuurlijk als een rode lap op een stier voor al de azijndrinkers en wappies uit de buurt:
Koop anders een group op benzine. Probleem opgelost. En ja, ben geen voorstander van electrische wagens. Geloof niet dat die beter zijn voor het milieu. Geloof je me niet? Zoek eens op hoe ze het kobalt voor de batterijen ontginnen.
daar staan ze niet bij stil,Steven! Dat interesseert hen niet. Ze weten niet eens dat electrische wagens al 120 jaar bestaan. Ze weten niet eens dat de step al meer dan 100 jaar oud is. Ze weten niet eens dat Henry Ford ooit wagens produceerde volledig vervaardigd uit hennep,dezelfde hennep dat ik eet in mijn salade. Ze zijn dom,die idioten die denken dat er een klimaatprobleem is net als dat er ooit een pandemie geweest is.Ze zijn gebrainwashed door de MSM en de overheid. Ze lopen een ganse dag met hun neus in de lucht en de gsm aan hun oor en denken dat de wereld aan hun gat hangt.
Mindervaliden hoor je ni klagen als hun plaatsen worden ingepakt.
Het niet verboden om daar als diesel rijder te gaan staan, en wij betalen ons blauw aan belastingen, dus als dit de laatste optie is, gaan we daar staan
 
Terug
Bovenaan