Vooral de zetels zijn fenomenaal.
Yep, die vond ik ook absoluut schitterend. Specifiek daarom toch nog extra uitgegeven aan de S Sportzetels omdat die wel dicht bij die van de X5 zaten, de gewone zetels kwamen niet in de buurt...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die comfort van de zetels is één van de belangrijkste argumenten om een stapje hoger te gaan, in vergelijking met de zetels in een 3 of X3 is dat toch een groot verschil.ThanksWe zijn heel tevreden
.
Qua comfort wel veruit het zaligste wat ik al gehad heb.
Klopt, ik vind de zetels eigenlijk dé grote upgrade tussen 3 en 5 reeks. De rest is ook wat mooier afgewerkt, maar daar merk je toch minder van.Die comfort van de zetels is één van de belangrijkste argumenten om een stapje hoger te gaan, in vergelijking met de zetels in een 3 of X3 is dat toch een groot verschil.
maar je merkt wel direct als je in die hogere klasses gaat zitten dat die ergonomisch dik in orde zijn.Kunt ge niet gewoon dezelfde zetels in een 3/4/i4/iX3 nemen als in de 5?Klopt, ik vind de zetels eigenlijk dé grote upgrade tussen 3 en 5 reeks. De rest is ook wat mooier afgewerkt, maar daar merk je toch minder van.
Nu, voorlopig op mijn jeugdige leeftijd, zit ik liever in een sportievere zetelmaar je merkt wel direct als je in die hogere klasses gaat zitten dat die ergonomisch dik in orde zijn.
Nope, die "comfortzetels" (of hoe noemen ze?) Met massagefunctie zijn volgens mij niet beschikbaar. Of toch niet toen ik 2 jaar geleden ging ervoor rondkeek.Kunt ge niet gewoon dezelfde zetels in een 3/4/i4/iX3 nemen als in de 5?
Ik dacht eigenlijk dat die +/- hetzelfde waren als de sportzetels?Nope, die "comfortzetels" (of hoe noemen ze?) Met massagefunctie zijn volgens mij niet beschikbaar. Of toch niet toen ik 2 jaar geleden ging ervoor rondkeek.
Zijn echt wel ander type stoelen.Ik dacht eigenlijk dat die +/- hetzelfde waren als de sportzetels?
Ik ben vrij zeker dat ik nu de comfortzetels heb (zonder massage) op mijne 5, en hiervoor de sportzetels op de 4, en ik zie daar geen wezenlijk verschil is buiten dat de huidige zetels ook nog 2 extra instellingen heeft voor de helling aan de bovenkant van de zetel
Ik heb de sportetels in mijne en die zien er toch wel anders uit?Zijn echt wel ander type stoelen.
Comfort seat
![]()
Sport seat
![]()
Veel meer kuip en minder padding.
Dat zijn de M zetels, niet de gewone sport.Ik heb de sportetels in mijne en die zien er toch wel anders uit?
Hij had het over zijn 4, daarom dat ik die zetels namIk heb de sportetels in mijne en die zien er toch wel anders uit?
![]()

Vrijdag hem gaan ophalen.
Gelukkig heb ik geen buggy meer nodig. Zou nipt zijn anders!
Carbon black
M sport
Merino Tartufo
Comfort Plus
![]()
![]()
![]()
het ging apri/mei worden maar kan nog veranderen heMooie wagen, hoe lang moeten wachten op levering?
De buitenkant ben ik intussen bijna beugezien, maar dat interieur blijft echt een pareltje! Echt een heel mooie wagen, veel plezier!Vrijdag hem gaan ophalen.
Gelukkig heb ik geen buggy meer nodig. Zou nipt zijn anders!
Carbon black
M sport
Merino Tartufo
Comfort Plus
![]()
![]()
![]()
Tja, als je heel de optielijst aanvinktIk heb de sportetels in mijne en die zien er toch wel anders uit?
![]()

Geen last van eigenlijk. Ja het zijn idd die multifunctionele. Ik vind ze wel knap en ze zitten heel fijn. De comfortzetels zitten nog beter maar ik voelde mij daar nog te jong voorTja, als je heel de optielijst aanvinkt
Dit zijn de M multifunctionele zetels (of iets in dat genre). Volgens mij kan je die ondertussen wél op een 3-reeks krijgen. Ze zien er wel vet uit...
De middenconsole lijkt op die foto wel heel hoog te komen, niet?

Gaat ge content mee zijn!Ik heb vriijdag ook eindelijk mn bestelling door kunnen geven. Heb mn voorliefde voor Mercedes aan de kant geschoven en gegaan voor de mooie korting die we hebben bij BMW.
BMW 320e touring
Saphirzwart
sportzetels -sensatec
Travelpack
aftellen kan beginnen, zou (maar daar hopen we niet op) voor april/mei 2023 zijn
In april besteld, dus was hier best snel.Mooie wagen, hoe lang moeten wachten op levering?
Klopt, ik vind de zetels eigenlijk dé grote upgrade tussen 3 en 5 reeks. De rest is ook wat mooier afgewerkt, maar daar merk je toch minder van.
Nu, voorlopig op mijn jeugdige leeftijd, zit ik liever in een sportievere zetelmaar je merkt wel direct als je in die hogere klasses gaat zitten dat die ergonomisch dik in orde zijn.

ondertussen zijn we al een jaar verder en is mijn wagen nog steeds niet binnen
zou nu december zijn dat hij zou binnenkomen maar tis ondertussen al een paar keer veranderd...