Fons De Whiskyspons
Active member
Ik las hier een paar pagina's terug dat er enkele mensen zeide dat ze voor ze effectief begonnen bij hun werknemer, ze informeerde welke poolwagen ze gingen krijgen en welke er vrij was, zodat ze konden kiezen.
Hoe pak je dat best aan?
Ik begin binnen enkele weken bij een cronos bedrijf, ik zit in cat3 qua wagen.
Volgens het contract moet ik dan een cat 3 of 2 wagen krijgen (voor de eerste 6 maand)...
Ik kom van een volvo xc60 bij men huidige werkgever en met het feit dat ik binnen paar maand voor het eerst vader zal worden heb ik wat "bang" dat ik een tijdje (volgens contract 6 maand voor ik mag bestellen, en dan de wachttijd op die wagen natuurlijk) met bv een bmw 1 zou moeten rijden ofzo
Hoe pak je dat best aan?
Ik begin binnen enkele weken bij een cronos bedrijf, ik zit in cat3 qua wagen.
Volgens het contract moet ik dan een cat 3 of 2 wagen krijgen (voor de eerste 6 maand)...
Ik kom van een volvo xc60 bij men huidige werkgever en met het feit dat ik binnen paar maand voor het eerst vader zal worden heb ik wat "bang" dat ik een tijdje (volgens contract 6 maand voor ik mag bestellen, en dan de wachttijd op die wagen natuurlijk) met bv een bmw 1 zou moeten rijden ofzo

(wat anno 2022/2023 & beyond wel eens 100 jaar zou kunnen duren wegens de sterk verminderde kilometers die we nu vreten
)