SlashDotDash
Well-known member
Of we werken bij dezelfde firmaHier in mijn bedrijf dezelfde regels (multinational). Dus blijkbaar klopt de benchmarking jammer genoeg ;-)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of we werken bij dezelfde firmaHier in mijn bedrijf dezelfde regels (multinational). Dus blijkbaar klopt de benchmarking jammer genoeg ;-)

Ik denk het niet. Maar we zitten wel in dezelfde sector.Of we werken bij dezelfde firma![]()

Ik ken 2 mensen die ze in 02/2021 hebben besteld, voorlopige levertijd is 09/2022Heeft er iemand hier ervaringen met CLA250E besteltijden?
Ben erg benieuwd naar uw eerste bevindingenDeze week mijn c300e amg line mogen afhalen. Besteld rond november, leverdatum een maandje vervroegd. Wat een zalige wagen… Mijn vriendin haar gla250e werd ook enkele weken vervroegd, en komt ook binnen over enkele weken.

Ze gaan dat wel kunnen opzoeken wanneer die wagen verkocht is. Je hebt volgens mij sowieso recht op die garantie...Heb een vraagje maar weet niet waar te posten dus post het maar hier.
Wij hebben net een tweedehands Skoda Octavia gekocht (exact 1 jaar oud, bw 2021 dus), en normaal krijgt ge 4 jaar fabrieksgarantie van Skoda. Van de tweedehands garage krijgen we 1 jaar garantie. Hebben wij nog recht op die extra fabrieksgarantie (3 jaar exact vanaf nu geteld)? En wat hebben wij nodig om daar aanspraak op te maken? De garage zelf kon er niet al te veel info over geven helaas... Ik dacht aan de originele aankoopfactuur maar die hebben wij natuurlijk niet, dan zouden we de persoon die de auto verkocht heeft aan de tweedehandsgarage al moeten gaan contacteren.
Wa is het nut dan van die 1 jarige tweedehands garage garantie? Lijkt mij beter dat ik dan bij Skoda direct kan gaan ipv die garage.Ze gaan dat wel kunnen opzoeken wanneer die wagen verkocht is. Je hebt volgens mij sowieso recht op die garantie...
Dat lijkt mij ook zo...Wa is het nut dan van die 1 jarige tweedehands garage garantie? Lijkt mij beter dat ik dan bij Skoda direct kan gaan ipv die garage.
Belangrijk is wat dekt de Skoda garantie en wat dekt de garage zijn garantie.Wa is het nut dan van die 1 jarige tweedehands garage garantie? Lijkt mij beter dat ik dan bij Skoda direct kan gaan ipv die garage.
Die zou nog handig kunnen zijn als Skoda moeilijk zou doen om een herstelling (als ze beweren dat het niet onder garantie valt). Dan kan je nog altijd bij de verkoper terecht, die moet het dan maar regelen. Al is de kans heel klein dat dat gaat gebeuren denk ik.Wa is het nut dan van die 1 jarige tweedehands garage garantie? Lijkt mij beter dat ik dan bij Skoda direct kan gaan ipv die garage.
Hoe kom ik te weten dat het vorige onderhoud bij een Skoda dealer geweest is?Belangrijk is wat dekt de Skoda garantie en wat dekt de garage zijn garantie.
Belangrijker is, is die wagen altijd door een Skoda dealer onderhouden. Indien niet, dan ben je de garantie van Skoda kwijt.
Dat staat in uw onderhoudsboekjeHoe kom ik te weten dat het vorige onderhoud bij een Skoda dealer geweest is?
Klopt, zolang het geen louche geval is, blijf je gewoon recht op garantie hebben...Ben daar toch nog niet zo zeker van of het merk dat kan afdwingen hoor. Zolang dat onderhoud door een erkende garage gedaan is volgens de voorschriften blijf je recht hebben op de merkgarantie voor zover ik dat begrepen heb.
Koper is verplicht:Ben daar toch nog niet zo zeker van of het merk dat kan afdwingen hoor. Zolang dat onderhoud door een erkende garage gedaan is volgens de voorschriften blijf je recht hebben op de merkgarantie voor zover ik dat begrepen heb.

Wel dan, kameraad van mij heeft garage en die kan onderhoud en reparaties doen op voorschrift van elk merk hoor, die heeft die voorschriften. Het is gewoon als je iets onder Skoda garantie laat repareren dan het bij de dealer moet.Koper is verplicht:
1. Om alle voorgeschreven onderhoudsbeurten en reparaties te laten uitvoeren volgens fabrieksvoorschriften en dat op
verzoek aan te tonen.
2. Een expert toe te staan om het beschadigde motorrijtuig op elk moment te onderzoeken en, op verzoek van de expert,
hem informatie te verschaffen die hij nodig hebt om de schade te beoordelen.
3. De schade zoveel mogelijk te beperken.
4. Op verzoek, aan de hand van bewijsstukken aan te tonen dat het motorrijtuig alle voorgeschreven onderhoudsbeurten
heeft gehad.
5. Een schade/defect die onder de Extra Garantie valt zo spoedig mogelijk te melden bij de ŠKODAdealer, doch uiterlijk
binnen 14 dagen. Bovendien moet de klacht worden gemeld en geconstateerd binnen de garantietermijn.
6. Alle reparaties die vallen onder deze Extra Garantie te laten verrichten door de ŠKODAdealer.
Dat is wat er in de voorwaarden staat![]()
Ben erg benieuwd naar uw eerste bevindingen![]()