De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 12,9%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,2%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 104 29,1%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 174 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    357
Dat je zo hoog zit dat je tegen de zonneklep aankijkt snap ik. Maar dat je er effectief tegenaan zit met je hoofd, dat lijkt me fysiek gewoon onmogelijk.
Vandaar dat ik curieus ben hoe dat mogelijk is.
Ik heb dat nog al wel geweten, mensen die de zonneklep eigenlijk 45 graden naar zich toe zetten. Dan komt die effectief niet zo ver van je voorhoofd af.

Bij mij is het ook weer zo ver. Huidige iX3 is bijna 5j dus moet ook gaan kiezen.

Van alles wat ik kan kiezen (VAG, BMW en Mercedes) gaat het momenteel tussen de iX3 of GLC. Kan bij beide wel een aantal min en pluspunten vinden dus moeilijke keuze. Hoewel ik de iX3 kwa uiterlijk wel een gedrocht vind :)

Ik heb dat nog al wel geweten, mensen die de zonneklep eigenlijk 45 graden naar zich toe zetten. Dan komt die effectief niet zo ver van je voorhoofd af.
Ik moet mezelf corrigeren, ik dacht dat de zonneklep boven het stuur zat. Die zit dus wel een stukje verder naar achter dan het stuur.

Maar net eens achter het stuur gezeten van een break en een SUV en de enige manier waarop ik met mijn hoofd die klep raak, is door mijn stoel helemaal naar voor te zetten zodat ik met mijn buik net het stuur niet raak.
Dus je zou echt extreem korte beetjes moeten hebben met een zeer lang bovenlichaam wil dat lukken als lange persoon. En als je stoel dan nog eens naar achter helt, moet je te toch heel erg naar voor leunen wil je die raken.
Tenzij die zonneklep bij de CLA verder naar achter zit dan bij de gemiddelde auto, maar dat lijkt mij ook niet wenselijk, dat die zo dicht bij de hoofden zou komen van de gemiddelde mens.

Terug
Bovenaan