rambomambo
New member
iemand enig idee wat er in de TCO van 1150 past van de cronos group?
is Cat3
is Cat3
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CLAiemand enig idee wat er in de TCO van 1150 past van de cronos group?
is Cat3
CLA
iX3 net niet
GLC EV
i3
EX60 p10 (de 12 niet)
Q4
Q6 niet (maar wie zou dat ooit...)
Polestar 4
Polestar 3 niet meer
. Uit nieuwsgierigheid, waarom zou je die afraden?Collega van mij (niet bij Cronos) heeft die net in ontvangst genomen. Uit nieuwsgierigheid, waarom zou je die afraden?

CLA
iX3 net niet
GLC EV
i3
EX60 p10 (de 12 niet)
Q4
Polestar 4
Polestar 3 niet meer
Heb die A6 nog niet in 't echt gezien, maar op foto lijkt het mij alleszins aantrekkelijker te zijn dan wat BMW tegenwoordig allemaal uitsteekt met hun neue zever.Als de Q6 zoals de A6 is, dan is dat plastic fantastic... Zowel binnen als megaveel van dat glimmend spul buiten. Ze zouden dat moeten verbieden
Zeker dat de iX3 40 er ook niet in past? Die is volgens mij goedkoper/gelijk geprijsd aan de GLC (waarvan ik de GLC de mooiste vind in ieder geval).
Heb die A6 nog niet in 't echt gezien, maar op foto lijkt het mij alleszins aantrekkelijker te zijn dan wat BMW tegenwoordig allemaal uitsteekt met hun neue zever.
(heb dat wel nog kunnen annuleren).Als de Q6 zoals de A6 is, dan is dat plastic fantastic... Zowel binnen als megaveel van dat glimmend spul buiten. Ze zouden dat moeten verbieden![]()
Ah, niet op gelet aan de binnenkant. Tenzij je dat skateboard van een scherm bedoelt![]()
Als de Q6 zoals de A6 is, dan is dat plastic fantastic... Zowel binnen als megaveel van dat glimmend spul buiten. Ze zouden dat moeten verbieden![]()
De q6 is een segment lager dan de a6 hé.
Die rijdt gewoon echt niet lekker. En is qua afwerkingsniveau mijlenver onder mijn Polestar 3
Is een P4 minder afgewerkt dan een P3?Ah ja, just. Maar de A6 zal allicht ook wel ver onder een polestar 3 liggen.
Ik vond de polestar 4 zelfs netter afgewerkt en die ligt mijlenver onder een polestar 3.
Is een P4 minder afgewerkt dan een P3?
Dat zou de pijn wat verzachten want ik heb er elke dag meer spijt van dat ik geen P4 heb gepakt. Die kwam toen ook met dual motor en nokvol opties, terwijl ik nu nagenoeg kaal mag rondrijden.
Heeft die P3 geen erg krappe koffer?Ik had niet meteen dat gevoel in de showroom, en ik vond de lay-out (vooral het horizontale scherm) alleszins veel mooier. En er was nóg meer comfort achterin.
Ik heb het vnl gedaan voor de grote koffer. Althans, dat dacht ik, want de koffer is echt midgetsized op de P3

da's wat ik zeg héHeeft die P3 geen erg krappe koffer?
Kheb het gevoel dat een EX60 daar de easy winnaar is, mits ruimte voor opties? En ook het gevoel dat Kronos in cat3 vroeger steviger kon uithalen.CLA
iX3 net niet
GLC EV
i3
EX60 p10 (de 12 niet)
Q4
Polestar 4
Polestar 3 niet meer

De p12 staat er blijkbaar nu ook bij, incl launch pack (wat dat ook moge zijn).Kheb het gevoel dat een EX60 daar de easy winnaar is, mits ruimte voor opties? En ook het gevoel dat Kronos in cat3 vroeger steviger kon uithalen.![]()