De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Collega van mij (niet bij Cronos) heeft die net in ontvangst genomen :p . Uit nieuwsgierigheid, waarom zou je die afraden?

Als de Q6 zoals de A6 is, dan is dat plastic fantastic... Zowel binnen als megaveel van dat glimmend spul buiten. Ze zouden dat moeten verbieden :P

CLA
iX3 net niet
GLC EV
i3
EX60 p10 (de 12 niet)
Q4
Q6 niet (maar wie zou dat ooit...)
Polestar 4
Polestar 3 niet meer

Zeker dat de iX3 40 er ook niet in past? Die is volgens mij goedkoper/gelijk geprijsd aan de GLC (waarvan ik de GLC de mooiste vind in ieder geval).

Als de Q6 zoals de A6 is, dan is dat plastic fantastic... Zowel binnen als megaveel van dat glimmend spul buiten. Ze zouden dat moeten verbieden :P

Zeker dat de iX3 40 er ook niet in past? Die is volgens mij goedkoper/gelijk geprijsd aan de GLC (waarvan ik de GLC de mooiste vind in ieder geval).
Heb die A6 nog niet in 't echt gezien, maar op foto lijkt het mij alleszins aantrekkelijker te zijn dan wat BMW tegenwoordig allemaal uitsteekt met hun neue zever.

Al die touch buttons op stuur & deur en al is bij de beide een probleem aan het worden, dus voor beide een issue.

Heb die A6 nog niet in 't echt gezien, maar op foto lijkt het mij alleszins aantrekkelijker te zijn dan wat BMW tegenwoordig allemaal uitsteekt met hun neue zever.

Die A6 is optisch echt mooi, maar veel harde plastic binnenin en veel glimmend plastic aan de buitenkant. Vind hem zo minder, omdat dat onmiddelijk krast.
Heb van de week in de iX3 gezeten en dat voelt zowat thuiskomen, ook niet vrij van harde plastic, maar precies minder als in een A6. Echter is de nieuwe iX3 nog steeds redelijk krap vanachter terwijl de koffer gegroeid is.

Hier zal het kiezen van wagen wel uitgesteld zijn, heb nog niks zien verschijnen. Het is al jaren de eerste maandag van Mei of November. Nu niets... Altijd hetzelfde als ik moet kiezen, miserie, uitstel, laten kiezen en week later promotie geven :D (heb dat wel nog kunnen annuleren).

Ah, niet op gelet aan de binnenkant. Tenzij je dat skateboard van een scherm bedoelt :biglaugh:

Aan de buitenkant één en al plastic in de neus maar ze zijn helaas niet het enigste merk dat die richting ingeslagen is.

Ah, niet op gelet aan de binnenkant. Tenzij je dat skateboard van een scherm bedoelt :biglaugh:

Dat begint al met de deuren, bovenop, het control paneel, middenconsole is glimmend plastic (heb ik nu ook, is een nachtmerrie). Maar optisch blijft het wel 1 van de mooiste EV's imo.
De corporate S heeft vanbuiten aan de bumper wel wat minder glimmend plastic, maar is een stuk duurder uiteraard.

Nuja, dat skateboard van een scherm hebben wel meerdere auto's. de iX3 heeft dat minder maar heeft dan weer die projectie op de ruit met veel onzinnige info (geen idee waarom de windrichting belangrijk is bvb). Je moet gewoon kiezen wat jij leuk vindt en binnen je budget past.
Als dat een A6 is, is dat alsnog leuk. Heb nu een BMW gehad en ben val toch niet achterover van de rij-eigenschappen, ookal zijn die beduidend beter als een VW. Aan 30-50-70 en rechtdoor aan 120km/h merk je daar eigenlijk niks van.

De q6 is een segment lager dan de a6 hé.

Die rijdt gewoon echt niet lekker. En is qua afwerkingsniveau mijlenver onder mijn Polestar 3

De q6 is een segment lager dan de a6 hé.

Die rijdt gewoon echt niet lekker. En is qua afwerkingsniveau mijlenver onder mijn Polestar 3

Ah ja, just. Maar de A6 zal allicht ook wel ver onder een polestar 3 liggen.
Ik vond de polestar 4 zelfs netter afgewerkt en die ligt mijlenver onder een polestar 3.

Ah ja, just. Maar de A6 zal allicht ook wel ver onder een polestar 3 liggen.
Ik vond de polestar 4 zelfs netter afgewerkt en die ligt mijlenver onder een polestar 3.
Is een P4 minder afgewerkt dan een P3?

Dat zou de pijn wat verzachten want ik heb er elke dag meer spijt van dat ik geen P4 heb gepakt. Die kwam toen ook met dual motor en nokvol opties, terwijl ik nu nagenoeg kaal mag rondrijden.

Is een P4 minder afgewerkt dan een P3?

Dat zou de pijn wat verzachten want ik heb er elke dag meer spijt van dat ik geen P4 heb gepakt. Die kwam toen ook met dual motor en nokvol opties, terwijl ik nu nagenoeg kaal mag rondrijden.

Ben niet naar een P3 gaan kijken omdat die sowieso buiten budget zou vallen. Maar je zou dat vermoeden toch?
De P4 is wel goed afgewerkt imo, ik vind dat raar dat je die niet meer ziet rondrijden, al is die digitale spiegel wel wennen.

Ik had niet meteen dat gevoel in de showroom, en ik vond de lay-out (vooral het horizontale scherm) alleszins veel mooier. En er was nóg meer comfort achterin.

Ik heb het vnl gedaan voor de grote koffer. Althans, dat dacht ik, want de koffer is echt midgetsized op de P3

Ik heb 2 weken geleden nog ne Q6 meegekregen als vervangwagen. Niet mijn ding, maar ik kan nu ook niet zeggen dat die slecht rijdt of slecht afgewerkt is vanbinnen. Ik vond dat interieur eigenlijk top. Al zaten er waarschijnlijk wel 8 optiepaketten met leder op die auto, want daar zaten zeker een koe of 6 in.

Ik had niet meteen dat gevoel in de showroom, en ik vond de lay-out (vooral het horizontale scherm) alleszins veel mooier. En er was nóg meer comfort achterin.

Ik heb het vnl gedaan voor de grote koffer. Althans, dat dacht ik, want de koffer is echt midgetsized op de P3
Heeft die P3 geen erg krappe koffer?

CLA
iX3 net niet
GLC EV
i3
EX60 p10 (de 12 niet)
Q4
Q6 niet (maar wie zou dat ooit...)
Polestar 4
Polestar 3 niet meer
Kheb het gevoel dat een EX60 daar de easy winnaar is, mits ruimte voor opties? En ook het gevoel dat Kronos in cat3 vroeger steviger kon uithalen. :unsure:

Kheb het gevoel dat een EX60 daar de easy winnaar is, mits ruimte voor opties? En ook het gevoel dat Kronos in cat3 vroeger steviger kon uithalen. :unsure:
De p12 staat er blijkbaar nu ook bij, incl launch pack (wat dat ook moge zijn).

CAT3 bij Cronos heeft nooit zo'n aanbod gehad hoor, dat waren VW Tiguans met 140pk at best, of iets als een mooi aangeklede 320d of Arteon. Alle E-segmenters (en SUV varianten daarvan) zijn al altijd uitgesloten, dus veel "hoger" kan je sowieso niet gaan.

een midsize SUV met 680pk, zelfs al rijdt hij vaag... no brainer hé

Terug
Bovenaan