Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wachten op iX5?Ey mannen wat moet ik kopen? Iets elektrisch ma ik vind precies alles mottig van binnen en van buiten tegenwoordig.
i5M60 touring, maar ik vind het precies een downgrade tov men huidige 5.
Zo een dikke Volvo EX90 mss?
Heb je die nieuwe cayenne al eens bekeken? Altijd fan van geweest tot nu…Wachten op iX5?
Cayenne?
Ik vind de Cayenne nog wel oké eigenlijk.Heb je die nieuwe cayenne al eens bekeken? Altijd fan van geweest tot nu…
Nieuwe iX5 idd eens zien wanneer dat spel komt.
Taycan zie ik niet graag, etron gt wel, maar gewoon niet gezinswagen genoeg.
Dan de kat nog even uit de boom kijken voor die iX5.Ik vind de Cayenne nog wel oké eigenlijk.
Oke, het is meer een grote Touareg, maar ik vind het oke. Daarnaast zijn die specs gewoon absurd he (even snel 0-100 als 992.2 turbo S, en een seconde sneller naar 200). Maar range is niet even groot als iX3 bvb.
iX5 bestelbaar vanaf november normaal.
iM3 komt ook nog dit jaar (denk ik), maar dat is natuurlijk formaat 3-reeks.
Lotus Eletre of EmeyaEy mannen wat moet ik kopen? Iets elektrisch ma ik vind precies alles mottig van binnen en van buiten tegenwoordig.
i5M60 touring, maar ik vind het precies een downgrade tov men huidige 5.
Zo een dikke Volvo EX90 mss?
Dan spreek je wel van de turbo en al over een wagen van ´kaal´ 185kIk vind de Cayenne nog wel oké eigenlijk.
Oke, het is meer een grote Touareg, maar ik vind het oke. Daarnaast zijn die specs gewoon absurd he (even snel 0-100 als 992.2 turbo S, en een seconde sneller naar 200). Maar range is niet even groot als iX3 bvb.
Jaja, de gewone vind ik ook weinig "meer" bieden dan pakweg de iX5 zal bieden.Dan spreek je wel van de turbo en al over een wagen van ´kaal´ 185k
4 volwaardige zitplaatsen, 4 deuren, ruime koffer, top comfort. En je kan plots gezinsuitstapjes maken van een trackday!etron gt wel, maar gewoon niet gezinswagen genoeg.

Trackdays met een EV. Succes ermee4 volwaardige zitplaatsen, 4 deuren, ruime koffer, top comfort. En je kan plots gezinsuitstapjes maken van een trackday!
Ik zie geen enkel argument waarom het geen gezinswagen is.![]()

OK dan, trackminutes.Trackdays met een EV. Succes ermee![]()
Ik vind de ix3 nog niet zo lelijk, denk dat ik er wel mee zou kunnen leven.FYI de iX5 gaat er wel zo uitzien als de iX3, je moet er dus wel aan zijn.
Je kan ook wachten tot de Range Rover EV uitkomt. Daarvan is wel niet bekend wanneer, maar gezien ze normaal vorig jaar gingen uitkomen, denk ik niet dat het lang meer gaat duren.
Met de betere batterijen geraak je zo'n 3-tal keer rond de Nurburgring vooraleer je batterij leeg is. Dat lijkt me nu nog niet zo'n ramp.Trackdays met een EV. Succes ermee![]()
Alleen moogt ge er al niet meer op Spa en Zolder bvb...Met de betere batterijen geraak je zo'n 3-tal keer rond de Nurburgring vooraleer je batterij leeg is. Dat lijkt me nu nog niet zo'n ramp.

Let bij Lotus er wel op dat die hun verkopen dramatisch zijn, en dat het risico bestaat dat het merk binnen paar jaar niet meer bestaat.Ik vind de ix3 nog niet zo lelijk, denk dat ik er wel mee zou kunnen leven.
Hoe zit dat met Lotussen, ik vind zowel de Eletre als die Emeya wel schoon. Zijn dat goei auto’s?
Jaar geleden bij Porsche gaan horen voor een Taycan en toen was het 0% korting op een nieuwe en amper 1 a 2 % op een stock.Jaja, de gewone vind ik ook weinig "meer" bieden dan pakweg de iX5 zal bieden.
Die Turbo is enerzijds duur, anderzijds een pak goedkoper dan een Taycan Turbo S (en kijk wat die 2e hands kosten). Porsche zit ook echt in miserie met hun verkopen, volgens mij krijg je daar veel onderhandeld als je wil.
Maar goedkoop zal die nooit worden natuurlijk, en als je puur naar specs kijkt, heb je voor de helft van de prijs ook een Model S Plaid.
Moeilijk in te schatten natuurlijk, maar hun verkoopscijfers zijn zo slecht dat ze toch iets zullen moeten doen.Jaar geleden bij Porsche gaan horen voor een Taycan en toen was het 0% korting op een nieuwe en amper 1 a 2 % op een stock.
Zou kunnen dat het nu anders is, net zoals bij de andere merken.