Ik vond die traffic info etc toch steeds slechter dan die van Waze. Geen enkele keer was BMW beter, de dichtsbijzijnde oplader vinden vond ik ook wat shitty in buurten die ik niet ken. Zelden stuurde die mij naar de meest logische optie.
Soit toch verlengd want ik had nog een BMW bon van 600 ballen liggen vanwege opties die ze niet konden leveren.
Goh, ik bezig gewoon liever de integrated GPS omdat die wel deftig integreert met het volledige infotainment systeem. Voornamelijk dus het scherm voor u daar, waar de snelheidsmeters zitten. Hoe noemen we dat, de instrumentenconsole? Anyway, dat scherm.
Nog gene last gehad met de 'kwaliteit' van die z'n traffic info.
Nu moet ik wel telkens overschakelen naar Android Auto voor GPS & infotainment v/d wagen voor media.
Heeft een tijdje wat issues geweest met Android Auto ook dat die telkens automatisch dat ding ging opstarten & het dan whatever die default pagina is opende (waar die radio posten opstaan of zoiets, kwam altijd standaard op 'Reuters', whatever).
Die ging dan altijd de media van m'n wagen overrulen & was wreed ambetant. Moest dan 2 keer op media klikken om dan in-car infotainment manueel te kiezen. Heb toen Android Auto lang niet meer gekoppeld.
Nu toch terug gekoppeld & gisteren lag BlueTooth af op de GSM, dat em dan geen verbinding maakt, etc.
Al dacht ik dat op m'n vorige GSM de BT automatisch aan gezet werd via WiFi. Of was 't nu omgekeerd. Of mss hebbe'k dat gedroomd, who knows. Lang geleden da'k nog AA gebezigd heb. Mss moet ik m'n GSM na al die tijd er eens uit gooien & clean weer in koppelen.
Anyway, built-in GPS is gewoon minder mogelijkheid tot frictie. En 't is het enige wat ik bezig met Android Auto (telefoon, zijnde gesprekken, heeft AA niet nodig).
Nog altijd geen 100en EUR waard weliswaar.