Pskonejott
Active member
Twijfel nog tussen de Renault Scenic E Tech Long Range en de Volkswagen ID4 Pro Business al komt de Skoda Elroq nu ook wel piepen.
Iemand ervaring met eender welke van deze auto's ?
Of algemene bevindingen indien je wat kennis hebt van de auto's ?
Ik heb de Scenic en ID4 getest kort na elkaar en ik zou met voorsprong de ID4 kiezen. Rijervaring en interieur is toch wel beter bij de ID4 imo.
Ik zie het wat laat maar ik heb de Scenic intussen 7 maanden (18k km). Ik heb de Techno uitvoering met de standaard batterij maar verder wel full option.
Heel content van, rijgedrag echt top (zeker komende van een shitty bmw x1). Multimedia-systeem top notch. Audio ook echt goed (optie HK zeker nemen). Heel ruim achteraan ook, veel ruimer dan een ID4).
Ik heb bij de bestelling vorig jaar ook de ID4 getest. Snap oprecht niet dat je die wagen aangenamer rijden kunt vinden dan de Scenic. Dat besturingssyteem is ook VW-group brak. Lees gewoon wat reviews, de Scenic zal daar altijd beter uitkomen (did my research).
Looks zijn subjectief, maar die Scenic vind ik toch meer geslaagd dan de generische ID4.
Die blauwe accenten zoals tapijt zijn enkel in de Alpine uitvoering aanwezig trouwens.
Laatst bewerkt: