Data industry: trend of fad?

Tuurlijk:

CCNA en equivalent praktijk oefeningen, daar slaagt geen enkel LLM in om nog kop noch staart aan te maken voorbij het absoluut triviale.

En in het profesionele leven is een LLM eigenlijk een heel slechte leidraad voor infrastructuur en netwerken.

Netwerken en infrastructuur is vaker context kunnen lezen en begrijpen wat er gebeurd dan in visual studio code zitten te produceren.
*Ansible enters the forum*

Maar eh ja int algemeen slaagt die de bal serieus fout voor die onderwerpen.

Nu bon, ik zie dat vantijd ook wel als ik zo tussendoor wat vragen toegooi rond Azure en services aldaar. Holy fuck dat ding confabuleert zaken.

Nu dat is ook wel te begrijpen, want de documentatie van Microsoft is echt wel terug serieus bergaf aant gaan. Ze kunnen den helft van den tijd hun eigen services niet bijhouden.

*Ansible enters the forum*

Maar eh ja int algemeen slaagt die de bal serieus fout voor die onderwerpen.

Nu bon, ik zie dat vantijd ook wel als ik zo tussendoor wat vragen toegooi rond Azure en services aldaar. Holy fuck dat ding confabuleert zaken.

Nu dat is ook wel te begrijpen, want de documentatie van Microsoft is echt wel terug serieus bergaf aant gaan. Ze kunnen den helft van den tijd hun eigen services niet bijhouden.
Aaahhahaha

AAAHhahhaha, documentatie van Microsoft XD

Ow wait, you're serious?...

Aaahhahaha

AAAHhahhaha, documentatie van Microsoft XD

Ow wait, you're serious?...
Oh, toen ze van hun vorige docs.microsoft.com platform waren weggegaan was er wel een serieuze verbetering merkbaar. Maar dat is nu ook al 2 jaar serieus down the drain. Teveel tegenstrijdige informatie, outdated shit gewoon. Of het gewoonlijke 'en nu logged ge in met uwen global admin' ...ja sure MS. Want gewoon een lijst aan permissions opgeven lukt niet meer of zo.
Voor mij blijven palo alto en cisco toch nog king wanneer het aankomt op documentatie.

Oh, toen ze van hun vorige docs.microsoft.com platform waren weggegaan was er wel een serieuze verbetering merkbaar. Maar dat is nu ook al 2 jaar serieus down the drain. Teveel tegenstrijdige informatie, outdated shit gewoon. Of het gewoonlijke 'en nu logged ge in met uwen global admin' ...ja sure MS. Want gewoon een lijst aan permissions opgeven lukt niet meer of zo.
Voor mij blijven palo alto en cisco toch nog king wanneer het aankomt op documentatie.
Inderdaad, mensen verwarren soms documentatie met handleidingen.

Denk ervan wat je wil, maar cisco heeft... veruit de beste documentatie, ondanks alles. Er wordt daar echt zwaar in geinvesteerd.

Fortinet is ok, kinda. Palo Alto minder ervaring mee.

Linux over het algemeen is... "overgedocumenteerd" dat je het bos niet meer ziet door de bomen.

Terug
Bovenaan