Darts: 2026

Toch content dat Humphries niet gewonnen heeft uiteindelijk. Die heeft toch een hele matige Premier League gespeeld (denk maar avond gewonnen zelfs) en dan wint die ei zo na nog de ganse reutemeteut. Klopt toch niet.

Littler gewoon verdiende winst. Al vind ik het jammer voor Price. :frown:
Absurd hoog niveau wel hé. 111 vs 105 gemiddeld en beiden net geen 50% op de dubbels na 21 legs. Dat is insane.

Jammer voor den Dimi. 5-1 voor tegen Van Veen om alsnog te verliezen.
Maar als hij blijft puntjes sprokkelen dan komt het misschien nog wel goed.

Hij staat momenteel virtueel 61ste en voor het WK komt hij nog 500 pond te kort.
Maar een tijdje geleden waren dat vele duizenden ponden en stond hij nog buiten de top-64

Hij kwam ook met een verklaring van zijn zware instorting qua niveau. Hij heeft vrij veel last van 2 vingers, waardoor hij zijn worp moest aanpassen. Hij gooit nu met 3 vingers ipv 5.

Jammer voor den Dimi. 5-1 voor tegen Van Veen om alsnog te verliezen.
Maar als hij blijft puntjes sprokkelen dan komt het misschien nog wel goed.

Hij staat momenteel virtueel 61ste en voor het WK komt hij nog 500 pond te kort.
Maar een tijdje geleden waren dat vele duizenden ponden en stond hij nog buiten de top-64

Hij kwam ook met een verklaring van zijn zware instorting qua niveau. Hij heeft vrij veel last van 2 vingers, waardoor hij zijn worp moest aanpassen. Hij gooit nu met 3 vingers ipv 5.
Toch wel weer 2x meteen uitgeschakeld op de vloer..... Telkens wel een mooie uitleg van Evi, maar realiteit is dat hij maar in de 80 gemiddeld gooit.

Toch wel weer 2x meteen uitgeschakeld op de vloer..... Telkens wel een mooie uitleg van Evi, maar realiteit is dat hij maar in de 80 gemiddeld gooit.
Hij heeft aldus een chronische blessure aan zijn vingers. Het zou jammer zijn moest hij verdwijnen uit de top-64.
Den Dimi is wel ne rare kerel (mijn mening) maar zo'n speciallekes heb je ergens ook wel nodig in de sport :D

We zullen wel zien. Hij zal het zelf moeten doen hé. Wij kunnen hem niet helpen hier mee.

Goh kweet niet of het echt een blessure was? Is dat niet eerder mentaal als het niet "goed" aanvoelt? Denk niet dat het echt om een blessure ging. Hij twijfelde plots en wist niet wanneer hij zijn pijlen moest lossen ofzoiets. Vandaar gewoon worp volledig veranderd.

Den Dimi is wel ne rare kerel (mijn mening) maar zo'n speciallekes heb je ergens ook wel nodig in de sport :D

Probleem met hem is dat hij irl een vrij normale kerel is.
Maar het moment dat er een camera opstaat, komen die cringe momenten boven.

Anderen zijn op tv dan toffe pee's, maar irl eikels:thinking: Ne camera doet wat met een mens.

ik heb hem nooit ne rare gevonden, gewoon idd ene da em raar gedraagt voor cameras en emoties wa moeilijk onder controle heeft. Ale, hij komt natuurlijk wel raar of cringe over soms, maar opnieuw, puur omdat hij niet goed kan omgaan met spotlight en emoties lijkt mij.

Er is ooit zo’n korte docu over hem geweest toen hij z’n knieblessure had, das gwn ne mega sympathieke down to earth gast

Terug
Bovenaan