Solved Darkmode/darktheme (tijdelijk gemaakt vóór definitief design)

This post has been solved
Deze suggestie is geïmplementeerd. Stemmen worden niet meer geaccepteerd.
Wel, deze heb ik snel terug afgezet, mijn ogen konden er precies niet goed mee overweg
 
@Cyberkef als ge een thread of post aanmaakt en ge selecteerd daar tekst is de selectie amper te zien. Integenstelling tot in gewone posts, waar de selectie een blauwe achtergrond krijgt, blijft deze in de editor zwart (of heel donkerblauw?).
 
Ziet er heel goed uit!
1 opmerking: verschil tussen read & unread is op mobile met de dark skin vrij subtiel. Misschien op 1 of andere manier wat duidelijker maken?
 
Ziet er heel goed uit!
1 opmerking: verschil tussen read & unread is op mobile met de dark skin vrij subtiel. Misschien op 1 of andere manier wat duidelijker maken?
Ik heb hetzelfde probleem op desktop (of mijn ogen zijn oud geworden). Ik ben zelfs terug overgeschakeld naar de light skin want dat donkerblauw op zwart was toch niet super aangenaam.
 
is het geen idee om gewoon de 9Lives kleuren te nemen? en dan bvb de good old games.telenet blauwe theme?
 
is het geen idee om gewoon de 9Lives kleuren te nemen? en dan bvb de good old games.telenet blauwe theme?
Het is al meermaals gezegd dat dit een tijdelijke theme is, en er wordt gewerkt aan een huis stijl met logo en kleuren combinaties.
 
Terug
Bovenaan