Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Die Autojock trophy wordt denk ik een probleem. Ale, destijds in mijn eerste playthrough heb ik wel de duplicate glitch gebruikt om die te kunnen halen, anders ging de grind wrs te lang geduurd hebben.
Ik las net het volgende op playstation-trophies:
As of patch 1.05, they completely reworked the economy system of the game and changed the prices of the vehicles to buy so you should now earn enough money from completing every main/side missions + gigs and NCPD scanners but to be sure, you should loot everything and every enemy you kill.

Dat stelt toch al wat gerust. Als je niet teveel op shopping spree´s gaat tijdens het spelen komt het wel redelijk goed denk ik.
Bedankt, straks eens aanpassen.
Gisteren nieuwe controller gekocht (Cosmic Red) en blijkbaar is de drift daardoor al opgelost.
Nu een reparatie gestart bij Bol, en die opsturen.
Dat lost het natuurlijk ook op 😆
Momenteel is het de enige game waar ik er last van had. Nieuwe controller is dus nog niet nodig hier.

ik vond/vind die hacks enzo wel leuk maar ik hou mij toch bezig met wapens/zwaarden/Mantis blades lol.
Wat de ninja uithangen is idd ook wel plezant. Mantis blades nog niet aangeschaft.

Ik kan dat van die wagens bevestigen. Ik heb de game gewoon gespeeld, wel heel veel gigs gedaan enz, maar had op het einde ruim voldoende geld om alle wagens te kopen.

Ik heb dat toen wel op een aparte save gedaan om nadien een oudere te herladen. Op die manier had ik de trophy, en kon ik ook terug beschikken over al mijn geld. Al die wagens had ik niet per se nodig.

Gisteren nog is opgestart op mijn pc en ineens terug een paar uur blijven hangen in Night City had een paar maanden geleden een nieuwe playtrough gestart en dan ineens verder gedaan.
Blijft echt wel een goede game.

Alle 4 de eindes gehad. Wel nice gedaan, dacht dat die eindes allemaal wat op hetzelfde gingen neer komen. Not at all 😁
Beginnen aan de clean up. Hopelijk geraak ik aan genoeg Eddies zonder grinden 😕
3 kills met detonate grenade lukt me maar niet...
Eddies genoeg en idd niets kopen voor je alle auto/s heb gekocht, zowiezo ook niet nodig stuff genoeg te vinden :tongue:. Die drie kills met grenade kan je 'makkelijk' doen in het noord westen van de map sttaat er een groepje die ideaal is . .. effe youtube raadplegen voor de preciese locatie.

Hoe doen jullie het eigenlijk met al die wapens en loot die je onderweg vindt? Ik vond dat heel onoverzichtelijk en het leek mij heel moeilijk om telkens al die wapens te vergelijken en te zien of die beter zijn dan wat je al hebt, om te beslissen wat je allemaal al dan niet verkoopt. Of mis ik iets?

Hoe doen jullie het eigenlijk met al die wapens en loot die je onderweg vindt? Ik vond dat heel onoverzichtelijk en het leek mij heel moeilijk om telkens al die wapens te vergelijken en te zien of die beter zijn dan wat je al hebt, om te beslissen wat je allemaal al dan niet verkoopt. Of mis ik iets?
Als ik me nie vergis is al een tijdje terug kan je die filteren ik deed die op damage/class en verkocht de 'zwakke' zo snel mogelijk om Eddies te grinden en je inventaris vrij te houden want die geraakt snel vol.

Je kan, ik denk door R3 in te drukken, je equiped wapen laten vergelijken met wat je bekijkt.
Ik zet de filter op dps aflopend (van hoog naar laag) verkoop zonder nadenken alles wat rood staat. Legendary´s hou ik sowieso bij. Epic´s ook van de wapens waarmee ik zou spelen als dps groen is. En de iconic´s hou ik ook allemaal. En dan af en toe upgrade ik waarmee ik het meeste speel.
Bij wat ik zou houden bekijk ik ook wat voor extra damage ze geven om zo wat verschil te hebben. Fire, chem,... teveel van ´t zelfde verkoop ik dan ook weer.
Maar ´t is idd redelijk chaotisch om je inventory in de hand te hebben. Ik ontbreek vooral een 'tag for junk' optie

Ga het mss toch nog eens een kans geven dan, vond alles nogal chaotisch in het begin en mijn hoofd kan dat 's avonds niet echt meer aan. :tongue:

Sorteren op dps en beslissen of je je huidig wapen gaat vervangen. Dan alles salvagen dat geen iconic, legendary of epic is.

Zo doe ik het.

Aja, die Skippy zegt mij iets. Khad die in mijn eerste playthrough ook gevonden. Qua wapens gebruik ik gwn wat ik loot of krijg. Nu zo ne epic Ajax rifle, ne epic tech shotgun, ne Nekomata (soms), ne katana, en de Mantis blades

The Widow maker heb ik, een legendary ajax, death and taxes, pride, cocktail stick
Je krijgt 1 van de beste midgame snipers via quests

De quests van Panam doen
Ah, misschien moet ik eens in mijn koffer kijken want die quests zijn al eventjes voorbij. Helemaal vergeten dat ik daar wat stuf heb ingestoken 🤣

Ondertussen aan de laatste quest belandt: met alle mogelijke eindes. En ook bezig met questline van Kerry Eurodyne. "A Like Supreme" is echt een geniale ! En de muziek is ook wel epic.

Ondertussen aan de laatste quest belandt: met alle mogelijke eindes. En ook bezig met questline van Kerry Eurodyne. "A Like Supreme" is echt een geniale ! En de muziek is ook wel epic.
Da´s snel 😅
Eurodyne ben ik zelfs nog niet aan begonnen. Laatste tijd geen tijd gehad om te gamen.
Begin ook wel goesting te krijgen in een nieuwe game, ik weet just nog niet welke

Da´s snel 😅
Eurodyne ben ik zelfs nog niet aan begonnen. Laatste tijd geen tijd gehad om te gamen.
Begin ook wel goesting te krijgen in een nieuwe game, ik weet just nog niet welke
Volgende maan God of War 🙂
Sinds GT7 heb ik amper de PS5 nog aangezet, enkel Stray nog gespeeld.
Verder altijd wekelijks Forza Horizon 5 voor de wekelijkse opdrachten te doen.

Aan CP2077 moet ik ook nog altijd beginnen. Staat geïnstalleerd maar is er nog altijd niet van gekomen.

Volgende maan God of War 🙂
Sinds GT7 heb ik amper de PS5 nog aangezet, enkel Stray nog gespeeld.
Verder altijd wekelijks Forza Horizon 5 voor de wekelijkse opdrachten te doen.

Aan CP2077 moet ik ook nog altijd beginnen. Staat geïnstalleerd maar is er nog altijd niet van gekomen.
Nah, gow not my cup of tea
Godja, stray moet ik es binnenhalen!
Ik hoor uw nieuwe tv om een cp2077 test smeken tot hier.

Terug
Bovenaan