Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Ik moet er nog altijd aan beginnen.
Wat mij tegen houd is dat je weer vertrokken bent voor +100 uren met zo'n game.
Ik zit rond de 80 nu en ons kennende ga ik meestal wel wat trager door zulke games als jij. Just sayin´ :)

Ik heb op normal gespeeld, ik had misschien eentje moeilijker moeten nemen want ik heb weinig gemerkt of een build nu een verschil uitmaakt. Nergens heb ik het lastig gehad. (Ik heb bvb nog steeds 19 ongebruikte skill points staan en 23 van die andere.... beetje zonde wel)

Deze staat ook nog op mijn lijst om opnieuw platinum te behalen
heb mij enorm geamuseerd met de ps4 versie

Ik zit rond de 80 nu en ons kennende ga ik meestal wel wat trager door zulke games als jij. Just sayin´ :)

Ik heb op normal gespeeld, ik had misschien eentje moeilijker moeten nemen want ik heb weinig gemerkt of een build nu een verschil uitmaakt. Nergens heb ik het lastig gehad. (Ik heb bvb nog steeds 19 ongebruikte skill points staan en 23 van die andere.... beetje zonde wel)

Ooit moet ik er toch aan beginnen want anders heb ik het voor niks gekocht 😋
't Is dat als ik de late heb meestal niet speel omdat ik dan weinig tijd heb en liever naar een serie kijk, dus als ik maar om de week speel duurt het wel 2x keer zo lang.

Hebben jullie bij de ps5 versie de controls aangepast? Zit wat met een controller drift ofzo en krijg het niet goed.
Niets aangepast is prima zal wellicht een persoonlijk gevoel zijn weet niet welke game je hiervoor gespeeld hebt messchien zit dat ervoor iets tussen :thinking:

Hebben jullie bij de ps5 versie de controls aangepast? Zit wat met een controller drift ofzo en krijg het niet goed.
Ik had daar in ´t begin ook af en toe last van. Zeer ambetant in de inventory Denk dat ik die beetje heb aangepast toen want heb er al een lange tijd geen last meer van. Besturing van wagens heb ik trouwens ook een pak aangepast, daar viel niet mee te rijden met default setting

Ik had daar in ´t begin ook af en toe last van. Zeer ambetant in de inventory Denk dat ik die beetje heb aangepast toen want heb er al een lange tijd geen last meer van. Besturing van wagens heb ik trouwens ook een pak aangepast, daar viel niet mee te rijden met default setting
Wil je je settings eens doorsturen anders?

Da quickhacken is zooooo verslavend in CP2077. Bij enemies altijd ne short circuit :') Kheb speciaal al ne andere cyberdeck gekocht en wa perks gekozen ivm cyberdeck ram etc. Qua wapentuig gebruik ik een katana, pistoolke en ne tech sniper rifle (de Nekomata) *chef's kiss*

Wil je je settings eens doorsturen anders?
Ik ga gewoon het complete lijstje onder controls na elkaar zetten.
100, 1, on, 70, 0.20, 0.90
First person camera: 13, off, 10, off, 1, on, recommended, 1.50, 0.30, 0.30, 0.30, 1.50, 0, 0.30, 0
Third person cam: 5, off, 10, off, recommended
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Da quickhacken is zooooo verslavend in CP2077. Bij enemies altijd ne short circuit :') Kheb speciaal al ne andere cyberdeck gekocht en wa perks gekozen ivm cyberdeck ram etc. Qua wapentuig gebruik ik een katana, pistoolke en ne tech sniper rifle (de Nekomata) *chef's kiss*
Zoeken naar de Raven Microcyber Mk.4,

Laatst bewerkt:
de leukste is Suicide. kost veel ram, en lange cooldown, maar gegarandeerd een kill

Koop/craft geen contagion (legendary) want dan unlock je easy mode. :D Camera overnemen en vanuit die view hele groepen vijanden bewusteloos leggen in no time. Zeer snel bij al die ncpd missies.

Koop/craft geen contagion (legendary) want dan unlock je easy mode. :D Camera overnemen en vanuit die view hele groepen vijanden bewusteloos leggen in no time. Zeer snel bij al die ncpd missies.
Oei hahahaa, das idd wel iets te easy. Kheb mij trouwens ook eens Mantis Blades aangeschaft, die mogen er ook wel zijn. Toch ook wel geestig om relatief rap kipkap van vijanden te maken.

Alle 4 de eindes gehad. Wel nice gedaan, dacht dat die eindes allemaal wat op hetzelfde gingen neer komen. Not at all 😁
Beginnen aan de clean up. Hopelijk geraak ik aan genoeg Eddies zonder grinden 😕
3 kills met detonate grenade lukt me maar niet...

Die Autojock trophy wordt denk ik een probleem. Ale, destijds in mijn eerste playthrough heb ik wel de duplicate glitch gebruikt om die te kunnen halen, anders ging de grind wrs te lang geduurd hebben.

Ik ga gewoon het complete lijstje onder controls na elkaar zetten.
100, 1, on, 70, 0.20, 0.90
First person camera: 13, off, 10, off, 1, on, recommended, 1.50, 0.30, 0.30, 0.30, 1.50, 0, 0.30, 0
Third person cam: 5, off, 10, off, recommended
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Zoeken naar de Raven Microcyber Mk.4,
Bedankt, straks eens aanpassen.
Gisteren nieuwe controller gekocht (Cosmic Red) en blijkbaar is de drift daardoor al opgelost.
Nu een reparatie gestart bij Bol, en die opsturen.

ik vond/vind die hacks enzo wel leuk maar ik hou mij toch bezig met wapens/zwaarden/Mantis blades lol.

Terug
Bovenaan