Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker op PC ken ik weinig games die er grafisch beter uit zien.Er scheelt wel wat aan deze game maar om het nu grafisch ondermaats te noemen is toch wel een brug te ver imo. Op de character models in de straat na is het grafische aspect net iets waar deze game in uitblinkt, zeker ‘s nachts.
Audio en de soundtrack vond ik anders toch ook top!
visueel: ik vond het er wat flets uitzien en redelijk houterig in het algemeen. in de nacht zag het er inderdaad goed uit, maar in de woestijn was het echt teleurstellend. ook veel bugs en glitches hier hoor.Er scheelt wel wat aan deze game maar om het nu grafisch ondermaats te noemen is toch wel een brug te ver imo. Op de character models in de straat na is het grafische aspect net iets waar deze game in uitblinkt, zeker ‘s nachts.
Audio en de soundtrack vond ik anders toch ook top!
jup, en daarom mag ik het niet saai vinden?ge weet toch dat dit een RPG is he? en niet CoD?

kijk, als ge niet graag dialogen en story hebt, gaat ge de meeste RGP's saai vinden. da's zo simpel als wanneer ge FIFA speelt, ge gras gaat zien.jup, en daarom mag ik het niet saai vinden?
Denk dat het bijna 2 uur duurt eer ge eens kunt deftig beginnen rondlopen zonder naar dialogen te moeten luisteren die heel lang duren.
Goh, ik speel bv wel graag Fallout, toch ook een RPG waar veel dialogen inzitten.kijk, als ge niet graag dialogen en story hebt, gaat ge de meeste RGP's saai vinden. da's zo simpel als wanneer ge FIFA speelt, ge gras gaat zien.
dat ge dan een story-driven RPG als Cyberpunk gaat spelen, en als belangrijkste minpunt gaat zeggen "te veel dialoog is saai", dan ga ik dat raar vinden. ge moogt absoluut vinden dat zo'n games saai zijn, uw eigen mening over wat ge speelt is veel belangrijker dan de mijne. maar speel dat soort games dan niet in de ijdele hoop dat het iets anders gaat zijn dan wat het is.
bvb ik vind dialoog en story in CoD te veel naar de achtergrond gedreven, dus ik speel dat gewoon niet.

The Devil was ook mijn 1e einde. Dat laatste waar Arasaka uiteindelijk nog es bij jou komt. WtfIk heb deze vorig weekend eerste keer uitgespeeld. (Arasaka einde) (PS5) nu bezig aan de andere eindes.
Verhaal: kort maar krachtig, zeer goed, origineel en goed gebracht. De relatie met Silverhand...
Gameplay: hacking en gun combat voelde goed aan, de melee combat vond ik niet goed (waarschijnlijk omdat ik souls games gewoon ben.) Het perk en skill systeem was overweldigend in het begin maar in the end zeer duidelijk. De skills hadden ook duidelijk effect.
De besturing van de auto's kan nog wat patching gebruiken.
De wereld: zag er zeer goed uit maar er ontbrak iets, ik weet niet wat maar voelde ondanks alle animo, wat leeg aan.
Karakters: paar zeer interessante karakters, zeker niet allemaal.
Muziek: puur genieten
Missies: hoofdmissies goed uitgewerkt maar de meest interessante missies zaten bij de side missions. (The hunt en Dream on bv) NCPD missions... Veel te veel!
Goede game, voor mij zeker een 8,5/10

Ik moet er nog altijd aan beginnen.
Wat mij tegen houd is dat je weer vertrokken bent voor +100 uren met zo'n game.