Momenteel nog maar enkele uurtjes ver in de game maar moet toegeven dat het me nog niet helemaal overtuigd hoor.
Heb het lastig met de grafische stijl dat ze gekozen hebben. Night City is knap maar ergens heeft het iets, i dunno... steriel?
Opbouw en gebruik van de menu's is nog serieus wennen.
Smoothnes van besturing is ook iets. Heb al een beetje met de instellingen zitten spelen, zoals de deadzone wat verhoogd. Besturen van de wagen is al ietske beter maar nog niet naar wens. Haptic feedback en triggers bij het besturen vind ik wel cool gedaan.
Meleevechten vind ik erg twitchy, het richten met wapens valt beter mee. Misschien moet ik hier ook nog wat foefelen met de instellingen. Ik kaart dit aan omdat dit letterlijk de 1e game is waarin ik zo hard aan instellingen moet gaan prutsen.
De dialogen vind ik momenteel vrij oppervlakkig.
Allicht is het nog wat wennen we zien wel.
Ook al een bug of 2 gezien, waar ik weinig met inzit maar ´t viel wel meteen op.
- Bodybuilder die stond te trainen maar zijn bar lag wel nog op de grond dus die stond te airliften

- Enkele npc´s die iets in de hand hadden, letterlijk. Ipv iets vast te houden stak het recht door hun hand.