Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Had het hier ook tijdje geleden gekocht voor 10eu in de winkel (met het gedacht even te testen en dan wachten op de next-gen versie) maar met patch 1.4 was het zeker nog niet speelbaar. Nu met deze next-gen patch op ps5 is het een acceptabele staat. Tenminste geen constante pop-in en een low-res wereld. :unsure:

Het bevalt mij nu voorlopig wel. Toch goed genoeg om het verhaal verder te spelen. De wereld op zich is niet super boeiend

Toch weer helemaal hooked. Nu met female corpo V.
Nog geen bugs tegengekomen en geen crashes gehad. Ik merk ook meer leven op straat op. Haptic feedback is nice.

Ziet er idd nice uit. Moet wel eerlijk zeggen dat de series s versie toch teleurstellend is als ik dat filmpje van DF zie. Geen ray tracing mode, maar zelfs geen 60 fps mode!? Dat vind ik toch echt bizar. Is nu al met een paar spellen zo dat de console eigenlijk niet doet wat beloofd werd. De meeste die een series s kochten dachten dat ze alles konden spelen zoals de series x maar dan in 1080p. Je verwacht toch op zijn minst 1080/60 voor die console dan. Zeker met cyberpunk vind ik 60 frames een must. Anyways, mocht ik ooit tijd hebben, herspeel ik deze ook nog eens. Maar ik hoop dat de Witcher PS5 patch snel komt. Dat spel moet ik toch gespeeld hebben...

Ziet er idd nice uit. Moet wel eerlijk zeggen dat de series s versie toch teleurstellend is als ik dat filmpje van DF zie. Geen ray tracing mode, maar zelfs geen 60 fps mode!? Dat vind ik toch echt bizar. Is nu al met een paar spellen zo dat de console eigenlijk niet doet wat beloofd werd. De meeste die een series s kochten dachten dat ze alles konden spelen zoals de series x maar dan in 1080p. Je verwacht toch op zijn minst 1080/60 voor die console dan. Zeker met cyberpunk vind ik 60 frames een must. Anyways, mocht ik ooit tijd hebben, herspeel ik deze ook nog eens. Maar ik hoop dat de Witcher PS5 patch snel komt. Dat spel moet ik toch gespeeld hebben...
Ben er hier ook terug aan begonnen, maar met raytracing op PS5 is het imo niet speelbaar (of ik ben de 30fps niet meer gewoon). Ik blijf alleszins wel bij de performance mode, maar de eerste 4u toch al wat bugs tegen gekomen, helaas.

Sinds ik op PS5 veel games op 60fps kan spelen wil ik ook niet meer terug naar 30fps. Terwijl ik me daar vroeger totaal niet aan stoorde. Performance mode ftw.

Ben er hier ook terug aan begonnen, maar met raytracing op PS5 is het imo niet speelbaar (of ik ben de 30fps niet meer gewoon).
Ligt niet aan jou hoor. Geen idee waarom je die mode zou kiezen. Ziet er krak hetzelfde uit, maar dan aan 20 fps. Onspeelbaar.

Verder wel een deftige upgrade. Alles een pak scherper en mooier, en ook de gameplay is op veel vlakken verbeterd. Meer leven op straat valt ook goed op.

Is het nog de moeite deze te kopen op ps5 als je de versie op ps4 gespeeld hebt?
Ik had toen weinig issues en volledig uitgespeeld.
Of zitten er toch genoeg grote veranderingen in?

Ook opnieuw aan begonnen na vorig jaar ergens afgehaakt te zijn. Weer helemaal into it. Kan er niet meteen mijn vinger op leggen wat er allemaal veranderd is maar het speelt gewoon vlotter. De NPC's doen wat natuurlijker, messen gooien is eindelijk doenbaar etc. Oja, en wat een verschrikkelijk mooi spel is dat toch... Having fun :)

Om het nu opnieuw te kopen nadat je het al eens uitgespeeld hebt, enkel voor deze update en veranderingen, dat zou ik precies wel niet doen. Wacht dan ineens op dlc's, uitbreidingen en andere grote toevoegingen die nog beloofd werden. Tegen dan is de goesting er ook wel om er terug aan te beginnen.

Ben er al aan begonnen. Jesus, wat een details om uw ventje te creëren.
Fijn dat ik mij een alter ego kan aanmeten die eens een kleine fluit heeft...
Vergeet uw kleren niet aan te houden ingame, ik had per ongeluk mijn broek en topje verkocht (vrouw gekozen). Ik had het zelf niet door

Daarna wel First Person, dus dan moet je u wat inbeelden. Maar karakter aanmaken kon je ver gaan :laugh:

Terug
Bovenaan