Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Gisteren eens mee begonnen op de Series X. Grafisch hier en daar een ruw kantje maar het bolt wel vlot.
Enkel de besturing ga ik nog wel wat met de settings moeten spelen, echt goed lukt het niet met de standaardinstellingen… Als er iemand tips heeft… 🙂
Eerst de Main Quest doen tot je Act 2 bereikt. Dan pas aan side quests beginnen. Heeft nl. een impact op extra dialogen.

Toch maar gekocht op de PS Store. Zal het nu wel direct nog niet spelen maar voor 25€ kon ik het niet laten liggen en het is toch eentje die ik sowieso wil spelen.

Gekocht op pc in sale na het op PS4 Pro gespeeld te hebben op release… dacht dat het beter geworden was? Super veel T-pose tijdens die montage in het begin, monden bewegen vaker niet dan wel tijdens conversaties. Ik ga het niet refunden want heb er ergens nog wel hoop in. Maar toch triestig dat het nog altijd zo crappy is.

Paar uur gespeeld op Stadia in november ofzo. Speelde vlot, grafisch en gameplay ok. Alleen dat hacken etc. en die cyberpunk stadswereld spraken me niet echt aan (I 'm a country boy) en ik ben dan overgeschakeld naar Doom Eternal. Nu het bloed van de Doom demons eindelijk begint op te drogen in mijn woonkamer misschien binnenkort nog eens een poging wagen.

Is't de moeite om de PS4 versie te vervangen door de PS5 versie (op de PS5 - lol)... Als er weinig verschil is laat ik het maar zo want ik heb zonet de PS4 versie geupdate, en daar is ineens 40 GB vanaf gegaan op mn SSD? (van 104 naar 59 GB) Wut? Niet dat ik klaag he. More space = more games.

Eigenlijk vreemd dat niet meer mensen gamen op Stadia, kan er geen slecht woord over zeggen behalve dan hun site voor games te kopen op niet veel trekt en het aanbod eerder beperkt is t.o.v. de concurrentie.
In november Cyperpunk daar gekocht voor 19,99 euro. De controller + chromecast ultra was ook 20 euro.

Ik zie dat ze op PS store zelf nog steeds waarschuwen voor de kwaliteit op een basic PS4 dus zal ik me er niet aan wagen

Heb ik het goed dat de PC versie ook geupgrade werd ?
Denk dat het wel stilaan tijd wordt om ook eens aan te beginnen :)
FLuQYmbWUAIV3uI

Terug
Bovenaan