Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Waren die er al niet uit na 1 week? xD

Al dat extra werk en die daling van hun aandelen hebben hun wel wat gekost, maar die aandelen herstellen zichtzelf wel en ze hebben gewoon winst verloren, geen verlies gemaakt eh... en normaal zullen ze nu ook wel weer wat geld binnen krijgen.
Weet ik niet, zo hard volg ik dat allemaal niet. Vandaar de: "ik denk".

In ieder geval, ik ga hem proberen 2e hands op te pikken, van mij zien ze geen cent :tongue:

Verbaast dat mensen er toch zo opvliegen. Was toch echt niet ok wat ze de mensen gelapt hebben met de originele release dus om die nu geld toe te stoppen omdat ze het anderhalf jaar na datum fixen gaat me toch te ver.
Velen zullen kopers zijn zoals mij, dus degene die de aankoop hebben uitgesteld tot er een effectieve PS5 versie uit komt.
Dat die nu maar 25€ kost is de kers op de taart!
Daarbij, CDR heeft al eerder een pracht van een game uitgebracht zoals The Witcher 3 en daardoor heb ik er wel vertrouwen in in de geupdate versie.
Wut?

Vreemd, mijn cusa code komt overeen (25194). Toch nergens iets te zien over update.

Edit: mijn play disk is CUSA-16579, dus toch fout dan...

Laatst bewerkt:
Met een Pools account werkt het idd.
Met mijn origineel account stond de PS5 versie of trial zelfs niet te koop wanneer de game nog niet geïnstalleerd was. Hoe kan dat dan iets te maken hebben met de discversie? Lijkt me eerder een PSN probleem te zijn.

See you in 2024 GOTY edition. Deze 1.5 plakker is het me nog niet waard.
Ziet er nochtans zeer goed uit op de PS5, en speelt lekker.
Vergelijken met graphics a la HFW zal je niet mogen doen, maar alles is beter geworden sowieso.

Gisteren eens mee begonnen op de Series X. Grafisch hier en daar een ruw kantje maar het bolt wel vlot.
Enkel de besturing ga ik nog wel wat met de settings moeten spelen, echt goed lukt het niet met de standaardinstellingen… Als er iemand tips heeft… 🙂

speelt vloeiend op ps5 , geen prob gehad om te upgraden stond er direct als voorstel toen ik de play disk van de ps4 versie instak

Is die proefversie nu al beschikbaar op PS5? Dan kan ik die dit weekend eens testen.
Die is beschikbaar ja

Optie voor Free trial

Die is beschikbaar ja

Optie voor Free trial

Krijg altijd 'Something went wrong. Try again later'. In de Be store (https://store.playstation.com/nl-be/product/EP4497-PPSA04029_00-0000000000000N22) staat die free optie er nog niet bij trouwens.

Terug
Bovenaan