Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Hier ook het probleem dat ik mijn fysieke disk niet kan upgraden naar PS5, nochtans de 16579 CUSA code voor Belgie, en een belgische PSN account :(

1644998385889.png

Ik had hetzelfde probleem.
Blijkbaar zijn de fysieke versies niet region free. Zo heb ik de game via mediamarkt.be aangekocht, en toch een UK versie gekregen.
Het probleem viel in mijn geval dus op te lossen door in te loggen met een account met een Engels adres.
Zal kijken met welk land de mijne overeenkomt. Ook hier gekocht

Wil deze update dan ook zeggen dat het beter speelt op de PS4(pro)?
De 1.5 patch betekent voor de vorige generatie consoles dat er nieuwe wapens te verkrijgen zijn, nieuwe appartementen, dat je je uiterlijk kan aanpassen in de spiegel en dat er een rebalancing is van de gameplay, economische elementen en het loot systeem. De andere upgrades zoals npc-gedrag, visuele kwaliteitsupgrades, ... zijn exclusief voor de nieuwste generaties.

Handig overzichtje:

CP2077_infographics_1_EN_9ydq4nx84oaolms3.jpeg

Hier ook het probleem dat ik mijn fysieke disk niet kan upgraden naar PS5, nochtans de 16579 CUSA code voor Belgie, en een belgische PSN account :(

Bekijk bijlage 7733
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ga nu ook eens proberen met een UK playstation account, maar dat zou toch echt de bedoeling niet mogen zijn... Wel spijtig dat hier dan amper duidelijkheid over is en praktisch niet over wordt gecommuniceerd. Ik zit verdekke al bijna 1,5 jaar te wachten :wallbash:

Heb bij release zo een stadia deal package gekocht en daar een eerste playthrough op gedaan. Vooral redelijk snel door de story gerusht en dan de stadia terug verkocht.
Ondertussen heb ik een seriesX en twijfel om het spel terug aan te schaffen maar ga nu eerst wel even wat reviews afwachten of de next gen update echt de moeite is. Of dit nu het spel is geworden wat het had moeten zijn want daar ben ik precies niet zo zeker van.
Voor diegene die het nog niet gespeeld hebben is hun geduld eindelijk beloond lijkt mij.

Het is de effectieve next-gen ps5 versie. Vandaar dat ik hem voor €25 in de PS Store niet kon laten liggen.
Misschien dat ik hem ook wel aanschaf dan voor 25€. Ook al ga ik hem niet direct spelen, veel zakken in prijs zal die toch niet meer doen denk ik.

Verbaast dat mensen er toch zo opvliegen. Was toch echt niet ok wat ze de mensen gelapt hebben met de originele release dus om die nu geld toe te stoppen omdat ze het anderhalf jaar na datum fixen gaat me toch te ver.

Klopt helemaal maar het is wel een briljant en deze keer hopelijk goed draaiend spel dat je nu voor €25 kan kopen. Ik zou er ook opvliegen indien ik tot nu geduldig gewacht had:)

Verbaast dat mensen er toch zo opvliegen. Was toch echt niet ok wat ze de mensen gelapt hebben met de originele release dus om die nu geld toe te stoppen omdat ze het anderhalf jaar na datum fixen gaat me toch te ver.
Goh, als we zo bij alles moeten denken mogen we veel links laten liggen.
Als het deel gamers dat er nu pas opvliegt de game aan meer dan halve prijs pas binnen halen of zelfs 2e hands gaat dit hen nog steeds pijn doen in sales. Ik denk niet dat ze er hun productiekosten ooit gaan uithalen.
Ik vond het een pak fouter om het bij release te kopen.
De game werd aangepakt, ze hebben het geen stille dood laten sterven, so why not. En dan geven ze de PS5-upgrade dan nog es gratis ook. Win-win voor de geduldige gamers lijkt me

Ik denk niet dat ze er hun productiekosten ooit gaan uithalen.
Waren die er al niet uit na 1 week? xD

Al dat extra werk en die daling van hun aandelen hebben hun wel wat gekost, maar die aandelen herstellen zichtzelf wel en ze hebben gewoon winst verloren, geen verlies gemaakt eh... en normaal zullen ze nu ook wel weer wat geld binnen krijgen.

Hun traject valt zeker niet goed te praten maar liever op deze manier, waar ze hun nog degelijk herpakken, dan zoals bij Anthem na valse beloftes toch heel het spel gewoon in de vuilbak gooien na een teleurstellende release.

Terug
Bovenaan