Curieuzeneuzen 2.0: In De Tuin

Knap wel dat er zoveel mensen willen meedoen. Ik heb een semi-verharde tuin (wel waterdoorlatend), dus ik kan niet meedoen.
 
Ik ook niet, jammer vond mijn tuin wel een interessante casus en had graag wel meer willen weten over de toestand.
 
Wij ook niet geselecteerd. Jammer, was ook wel benieuwd naar de toestand van mijn tuin.


Wat is er dan zo bijzonder aan jouw tuin?

Tgoh het was eerder een persoonlijk motief, ik woon landelijk, maai m’n gras bewust amper en heb enkele bomen op het perceel en krijgt een bak zon over zich heen.

Wou wel eens weten hoe dit alles impact heeft en hoe zich dat verhoud tegen anderen.
 
Hier steekt de sensor al in het gazon. Te vroeg dus. Toen ik het had opgemerkt dacht ik hem terug te verwijderen maar hij was al geactiveerd. Zal wel geen kwaad kunnen zeker
 
Ook in het gazon gestoken, maar kreeg het SOS knipperlicht. :(

EDIT: uiteindelijk heeft hij nog connectie gemaakt volgens het CN-team.
 
Laatst bewerkt:
hoe gaat het ondertussen met metingen? Ik ben verbaasd door hoe vaak we nog licht negatieve temperaturen hebben gehad de afgelopen weken. Bijna dagelijks ging de luchtsensor (10-15cm) boven de grond, naar -2 ongeveer.
hoeveel is bij jullie de vochtigheidsmeting? hier begon de eerste meting rond de 41%, hoogste metingen zaten rond 50,5% op 11 april en nu na de langere droogte op 40,75%
 
De kaart is ondertussen beschikbaar op standaard.be

Super interessant. Wel een aantal meetpunten waar duidelijk iets niet klopt. Tot soms 10 graden verschil met een punt in dezelfde buurt.
 
Terug
Bovenaan