Curieuzeneuzen 2.0: In De Tuin

Avi

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik was danig verrast door het onderzoek van curieuzeneuzen naar de Vlaamse luchtkwaliteit. Dus toen ik zag dat er dit jaar een twee onderzoek komt heb ik me meteen ingeschreven. Jaar op jaar lijken de zomers droger en warmer te worden maar hoe erg het nu effectief gesteld is zal in het najaar plots een stuk duidelijker worden wanneer de resultaten van dit onderzoek worden gepubliceerd.




Wie interesse heeft kan zich nog steeds inschrijven.

https://curieuzeneuzen.be/doe-mee/

Waarom een nieuwe CurieuzeNeuzen?​

Onderzoek naar hitte en droogte is belangrijk​


Al enkele jaren op rij volgen de hitte- en droogterecords elkaar op. Onze zomers worden warmer en droger, en dat beginnen we steeds meer te voelen. Je hebt het vast ook al gemerkt in je tuin: er verschijnen dorre plekken in het gazon, tijdens een hittegolf verliezen de bomen vroegtijdig hun bladeren. Maar ook landbouwers en beheerders van natuurgebieden zien steeds meer de directe gevolgen van hitte en droogte.
 
Ik zou graag meedoen maar helaas wordt de tuin dit jaar heraangelegd en zou het een vertekend beeld geven.
 
Er ging iets mis tijdens m'n registratie en nu kan ik me niet opnieuw inschrijven :(

edit: mailtje toch ontvangen, hopelijk mag ik mee doen. Vorige CurieuzeNeuzen heeft de buurman meegedaan.
 
Laatst bewerkt:
Ook ingeschreven. Wij hebben een kleine tuin, die met 2 tuinen van buren volledig omsingeld is in een dichtgetegeld centrum van een verstedelijkte gemeente. Als we mogen meedoen, verwacht ik geen denderende resultaten.
 
Ik ben ook ingeschreven.

Ik hoop opnieuw uitverkoren te zijn, de eerste keer was ik er ook bij
Ik heb een specifieke 'use case' ingegeven, hoop dat ik daardoor meer kans maak
plaatsing van meettoestel in bloemenweide die twee keer per jaar met een zeis wordt kort gezet
 
Ik ben ook ingeschreven.

Ik hoop opnieuw uitverkoren te zijn, de eerste keer was ik er ook bij
Ik heb een specifieke 'use case' ingegeven, hoop dat ik daardoor meer kans maak
plaatsing van meettoestel in bloemenweide die twee keer per jaar met een zeis wordt kort gezet
Ik had me ook aangemeld, met dezelfde use case 😀
 
Ik ben ook ingeschreven.

Ik hoop opnieuw uitverkoren te zijn, de eerste keer was ik er ook bij
Ik heb een specifieke 'use case' ingegeven, hoop dat ik daardoor meer kans maak
plaatsing van meettoestel in bloemenweide die twee keer per jaar met een zeis wordt kort gezet

Idem maar dan wel zonder de zeis, daar begin ik niet aan :LOL:
 
Terug
Bovenaan