Crypto - Nieuws en algemene discussie

ADA ATH doorheen. Benieuwd waar we gaan landen.
Dit is echt te gek aan het worden. Ik begin XRP perikelen te zien bij de ADA pumpers. Er zal snel een harde crash komen, de vraag is alleen wanneer. Nu stroomt het laatste domme geld erin, dan een mooie crash en dan kan je evt. terug wat inkopen. Mensen die nu kopen, lopen de koersen achterna.

Dit is echt te gek aan het worden. Ik begin XRP perikelen te zien bij de ADA pumpers. Er zal snel een harde crash komen, de vraag is alleen wanneer. Nu stroomt het laatste domme geld erin, dan een mooie crash en dan kan je evt. terug wat inkopen. Mensen die nu kopen, lopen de koersen achterna.
Never FOMO in. But please do ;)
Ik speelt dit voor de lange termijn dus mag doen wat het wil. Ik wacht nog zeker tot ie 10 USD haalt.

Hier eergisteren met wat te prullen op Binance per ongeluk m'n BTC's (+-300€) omgewisseld voor ADA.
Weet nog altijd niet precies wat ik gedaan heb. Maar is wel lekker nu. 850 ADA's in portefeuille. Laat ze maar wat records breken.

Ik denk het ook. Het leuke van deze pump: ik heb 2000 ADA gratis in feite.

Dat is wel optimistisch. 4 dollar zet ons wat dichter bij eth marketcap.
10 zou wel leuk zijn 😀
Het zal veel afhangen van hoe ETH verder gaat. Als ze eth2/proof of stake lanceren dumpen de miners hun ETH. Als ze het niet doen drijven de gas fees hun gebruikers weg.

Ik zou de mensen graag willen adviseren niks te zeggen of suggereren over hoeveel crypto ze hebben. Daar heeft niemand zaken mee en zoiets zet ge beter niet op internet, zelfs al denk je anoniem te zijn.

Terug
Bovenaan