Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de waardevolle info. NOT. Echt jong , hoe neerbuigend kan ne mens zijn. Veel vrienden zeker ? Laat mensen die een gokske willen doen toch doen. We weten ondertussen wel hoe gij over crypto's denkt. Ik speel ook enkel met geld dat ik kan missen. En voor de rest , tot op de ignore list. Kusje.
100% mee akkoord en ik hoop oprecht dat je 5-6-7 cijfers kan halen met het gokje.ik snap het.. je hebt niet in crypto geinvesteerd. Nu een beetje zuur aan de zijlijn staan is echt wel een beetje zielig aan het worden hoor.
Kan het zijn dat het crashed... who knows. Ik kan alleen maar zeggen dat ik van 0 euro investeringskost aan 5 cijfertjes zit nu. En als het zo doorgaat wss 6. Als het 4-3-2-1 cijfertjes worden so be it. Ik scheur er mijn broek niet aan.
is er uberhaupt 1 crypto dat je zegt.. Hmmm daar zit wat in? Naar smart contracts e.d.? of store of value?
Done, ik wist niet dat die optie er was. Thanks!Wil je het niet meer zien, gewoon op de naam klikken en "ignore". Meer moet je er niet aan vuilmaken. Jullie worden wel makkelijk uit jullie kot gelokt.
- Store of value sowieso niet. In een bepaald opzicht is bitcoin een beetje zoals digitaal goud, wat ik trouwens ook niet koop want enkel speculatieve 'imaginaire' waarde, geen cashflows.is er uberhaupt 1 crypto dat je zegt.. Hmmm daar zit wat in? Naar smart contracts e.d.? of store of value?
mezelf even quoten.. 2740 sats en nu is precies toch terugval ingezet.Paar TA kenners (altijd met korrel zout te nemen) durven gokken op 2750 sats deze run.

Dangerous games.Tempting om tussentijds te cashen...
I know, ma kleine 15k winst uit cashen is ook al nekeer leukDangerous games.

Die komt er zeker. In één maand van 0.20 niveau naar 1.20 euro, tenzij ze morgen Goguen aankondigen. Stevige weerstand gekregen bij de 1 dollar, maar die zijn we ook al voorbij. Ik denk dat de correctie niet stevig gaat zijn.Crazy die cardano. Er moet toch eens een correctie komen?
Den ouden tijd. Moet ongeveer den tijd zijn dat ik er ingestapt ben.
Wat een nostalgie.
"Bitcoin [drops/rises/falls/surges] [5/10/15/20]% after [Elon Musk/Yellen/Bill Gates/government] says _______."
Hangt er vanaf wanneer. Als je uitcasht in de dip ben je een dief van je eigen portefeuille.I know, ma kleine 15k winst uit cashen is ook al nekeer leuk![]()