Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meeste hypothecaire leningen zullen nu wel iets hogere maandelijkse aflossingen zijn dan een paar 100€'s he.Is dat zo? Omdat je maandelijks dan een paar 100 €'s extra kan besteden?
Dat is toch niet echt life changing...
"De fiscus heeft weinig tot geen weet van hoeveel bitcoins iemand bezit. De handel is immers niet gereguleerd en verloopt vaak via buitenlandse handelsplatformen waar de fiscus geen toezicht op kan uitoefenen."Moet je een rekening van crypto coins aangeven als buitenlandse rekening? Of geldt dit niet omdat het niet in eur/usd is?

Is net hetzelfde als in 2017. MSM zit het eerst te hypen, mensen kopen dat massaal en vervolgens 'pas op met de bubbel!'![]()
Waarom de klap van de bitcoin even hoorbaar zal zijn als dynamiet
Het wegsmelten van rente doet beleggers en durvers speuren naar meer winstgevende plekken om geld te verdienen. De almaar hoger klimmende koers van cryptomunten zoals bitcoin doet velen dromen dat ook zij een stuk van de koek kunnen krijgen. Maar wat als de zeepbel openspat?www.hln.be
HLN wil ne self fulfilling prophecy creëren denk ik.
Idd, als ik ineens onze hypotheek van 1500 EUR naar 500 EUR kan reduceren, dat is bijna een verdubbeling van onze gezamenlijke besteedbare pot. Dat is ook genoeg om al eens na te denken over een appartement ergens bij te kopen als opbrengsteigendom of een huis in het zuiden bv.500 euro per maand minder moeten afbetalen is voor veel mensen toch redelijk life changing denk ik. Het is niet hetzelfde als met Euromillions winnen maar ge zult toch een pak minder stress hebben op financieel vlak dan wanneer ge anders weinig overschot hebt.
Dat betekent niet dat je het niet moet aangeven:"De fiscus heeft weinig tot geen weet van hoeveel bitcoins iemand bezit. De handel is immers niet gereguleerd en verloopt vaak via buitenlandse handelsplatformen waar de fiscus geen toezicht op kan uitoefenen."
Bron: https://www.tijd.be/netto/belasting...r-de-mazen-van-het-belastingnet/10226857.html
Mss dan beter in stablecoins zetten dan in euro? Dan mag de dollar natuurlijk niet crashen.Dat betekent niet dat je het niet moet aangeven:
Paypal moet dus niet, maar gezien de meeste hier wallets hebben bij Binance,crypto.com, Coinbase, etc. om mee te handelen (Buy and hold valt hier ook onder), dan moet je dit aangeven. Eigen wallets niet. Doe je dit niet en komen ze er achter dan heb je een boete aan je been. Nu, hoe komen ze daar achter? Niet van een paar honderd euro hier en daar, maar zoals sommigen hier al duizenden euro erop hebben staan zal het erg moeilijk zijn om onder de radar te blijven. Persoonlijk geef ik wel de rekening aan want ze doen er (nog) niets mee en vermijd ik toch al 1 potentiële boete. Aangezien ze er (nog) niets mee doen en dus niet weten hoeveel je er effectief hebt op staan haal ik in de toekomst wel sporadisch geld van af zodat ik geen belletjes doe rinkelen.

Tenzij ze natuurlijk maar 5000 hadden ingelegdLaat ons stellen dat de mensen met effectief 100k in cryptocoins, niet de mensen zijn die een extra 500 euro per maand als lifechanging gaan ervaren.

Ik heb ook woonbonus, maar als ik mijn lening kan afbetalen met 100k dan doe ik dat ze? Uw woonbonus gaat nooit uw volledige rente, die ge hebt betaald over heel de lening, er uithalen.De leningen staan historisch laag en de meesten hebben nog een woonbonus ook.
Het grappige is dat Beobank dat ook doet met hun VISA maar dan enkel voor Coinbase. Ik heb recent CRO en ADA aangekocht via Crypto.com en dat ging zonder probleem.![]()
Ik heb ook woonbonus, maar als ik mijn lening kan afbetalen met 100k dan doe ik dat ze? Uw woonbonus gaat nooit uw volledige rente, die ge hebt betaald over heel de lening, er uithalen.
Aleja, tenzij ik nog een groot stuk lening openstaan heb natuurlijk. Dan zou ik afbetalen tot ik het minimum bereikt heb om nog te genieten van de woonbonus.
)Ja, maar als de aflossing richting 1000 € gaat, zal het openstaand bedrag normaalgezien ook (serieus) hoger zijn dan 100k tenzij je echt al vergevorderd bent met je kredieten.De meeste hypothecaire leningen zullen nu wel iets hogere maandelijkse aflossingen zijn dan een paar 100€'s he.
Als je kijkt naar de BG polls waarbij de mediaan tussen 1.000-1.100 € / maand ligt, dan is dat al de helft van een winnend 'win for life' ticket van 2.000€/maand voor de lengte van de lening.
Je gaat daar niet van kunnen rentenieren, maar je levensstandaarden gaan wel aanzienlijk omhoog met een kostenreductie van 1.000€ / maand.