Crypto - Nieuws en algemene discussie

BTC dominance is laag, dit kan nog veel stijgen en dan zullen alts klappen krijgen, zeker in een bear market. Ik zou dan ook liever wachten met alts, en als je wilt DCA’en dan gaan voor de gevestigde waarden zoals BTC en ETH.

We weten niet wanneer het einde van de downtrend in zicht is. Het is totaal nutteloos om die proberen te timen want je gaat wanneer de bodem bereikt is nog maandenlang de tijd hebben om te kopen rond de support.

Er zijn momenten dat het beter is om niets te doen en dat moment is nu.
Volledig mee eens. Ik heb zelf vrede genomen om tot de volgende cycle te wachten. Tussentijds niets verkopen en als de prijs onder een bepaalde grens ligt, een beetje DCA’en.

Extreem lomp geweest. Ik had nog 100 Matic op crypto.com staan en ik heb dit getransfereerd naar Binance.
Bij Crypto.com heb ik echter het Cronos netwerk geselecteerd en bij Binance het Polygon netwerk. Beginnersfout…
Chat begonnen bij Binance met screenshots, maar je bent eigenlijk hoofdzakelijk tegen een bot bezig :unsure:
Een beginnersfout met 'grote' gevolgen.
Binance kan mijn deposit niet uitvoeren omdat dit langs het Cronos-netwerk is gegaan.
Zij hebben momenteel (nog) geen support via dit netwerk, dus mijn transactie blijft ergens zweven (vermoedelijk tot in de eeuwigheid :()

Een bullmarkt is een downtrend die 50 - 100 weken kan duren.
De huidige koerswaarde tov. die van enkele weken is dan verwaarloosbaar. Er is een zeer lage kans dat we de komend jaren terug een uptrend gaan zien die je zou kunnen missen.
Binnen enkele maanden kan het nog veel lager staan. Mijn bags uit 2019 bv. staan nog steeds op +250%. Daar kan nog veel vanaf.

We weten niet wanneer het einde van de downtrend in zicht is. Het is totaal nutteloos om die proberen te timen want je gaat wanneer de bodem bereikt is nog maandenlang de tijd hebben om te kopen rond de support.

Er zijn momenten dat het beter is om niets te doen en dat moment is nu.

Maar als je dat denkt, is het dan niet beter om te verkopen? Als de kans veel groter is dat het blijft dalen ipv stijgen?

Maar als je dat denkt, is het dan niet beter om te verkopen? Als de kans veel groter is dat het blijft dalen ipv stijgen?
De crypto bags die ik nog heb zijn kleingeld. Het grootste gedeelte heb ik inderdaad al verkocht.

Zwaar op de tandjes. 24k USD BTC lijkt me absolute dieptepunt (200W gemiddelde)

Heb al wat aangekocht aan 32k USD BTC maar nu niets doen, het is extreem volatiel en bearish

Is dit nu een capitulation event? Crypto fear and greed stond op 11 en zal gisteren wellicht nog lager staan.

De aandelenmarkten zijn ook weer flink gecrasht vandaag, is er dan nog negatief nieuws gekomen?

ik heb zo'n 7k usdt op cdc app en exchange. Iemand een idee hoe ik dit goedkoop kan omzetten naar euro en afhalen?

ik heb zo'n 7k usdt op cdc app en exchange. Iemand een idee hoe ik dit goedkoop kan omzetten naar euro en afhalen?
Die UST van terra is niet zo goed he... :S Stablecoin much?
https://coinmarketcap.com/currencies/terrausd/

279685035-10159007839163019-865225350510741711-n.jpg

Laatst bewerkt:
What the fuck is er gebeurd met Terra?
Prijs van UST en Luna zijn aan elkaar verbonden, om UST te creëren wordt er Luna geburned en vice versa. 1 adres heeft massieve dump van UST gedaan en dan nog wat Luna shorts erbovenop. CEO van Terra heeft geprobeerd situatie wat te stabiliseren door hun BTC reserves aan te spreken en in het systeem te steken

Jawadde LUNA rn UST zijn dood. Hopelijk heeft hier niet te veel volk een van die coins..

Mijn oog is recent gevallen op GAL. Looks promising. Al dipt die ook wel minstens even hard als de rest.

:unsure: Ik zei USDT. Dus tether. Ik had eerst CRO maar na het nieuws van de cuts heb ik omgezet naar een stablecoin om mijn winst zo goed mogelijk te behouden. Excl. Wat BTC heb ik alles omgezet naar USDT en wil ik dat nu omzetten naar EUR om te beleggen via IBKR of Lynx.
I know.. kvond dat een bruggetje naar andere stablecoins :p
Zelf zit ik niet in stablecoins dus ik kan het niet zeggen maar mij lijkt dat je dat gewoon kan verhandelen voor echte US dollars op een exchange.
of snel naar btc omzetten en die naar Euro/usd verhandelen

Terug
Bovenaan