Crypto - Nieuws en algemene discussie

Het is zo weer een tijd dat bijna elke altcoin dik in het groen staat. De correctie mag gaan komen!
Op dit moment maak je met elke coin winst.

De global marketcap is op 3 maanden tijd van €457miljard naar €1461miljard gestegen. Dat is x3 ; echt insane.
Ik heb op 15k mijn bitcoins verkocht; had ze nog wat kunnen hodlen, maar was op dat moment wel tevreden met mijn winst. (had ze onder de 7k aangekocht) En eigl beter nog, want heb meteen daarna mijn budget(je) verdeeld over Polkadot, Chainlink en Algorand, dewelke het in verhouding met bitcoin nog beter hebben gedaan.

Van mij mag het nog ff blijven duren! ;)

btw, kan me iemand uitleggen waarom marketcaps op https://coinmarketcap.com/ zo verschillend zijn aan mijn Delta app? Sommige coins verschillen niet zoveel, maar vb. :
delta <--> coinmarketcap
ADA: 24 miljard <--> 29 miljard
USDT: 15 miljard <--> 31 miljard
...

En vooral: welke is juist?

Net 10K Crypto.com CRO gekocht. Aan het twijfelen of ik door ga tot 50k. of dat ik 50 BNB zou kopen. Ik wil graag een visa crypto kaart proberen.

Je moet geen BNB hebben om een Binance Visa aan te vragen. Het is wel handig om te hebben voor meer cashback.

LevelBNB stakeCashback
1Free1%
2102%
3503%
42004%
55005%
620006%
760008%

Coinbase heeft nu ook een wachtlijst voor een Visakaart zie ik!
Ondertussen zijn alle gratis coins op Coinbase op een week tijd van 225 euro naar 335 euro gestegen :')

btw, kan me iemand uitleggen waarom marketcaps op https://coinmarketcap.com/ zo verschillend zijn aan mijn Delta app? Sommige coins verschillen niet zoveel, maar vb. :
delta <--> coinmarketcap
ADA: 24 miljard <--> 29 miljard
USDT: 15 miljard <--> 31 miljard
...

En vooral: welke is juist?
global average genomen? of specifieke exhange?
Ik denk dat sommigen ook met de volledige munthoeveelheid rekenen ipv de in omloop zijnde munt.

In hoeveel munten hebben jullie wel geld staan? Sommigen wedden gewoonweg op ieder paard precies, dus winnen ze "altijd" wel eens.

Ik 38,75€ op coinbase 3 weken terug om het al doende te leren en inlezen terwijl. 6 munten, 2 stakers algo en atom. Momenteel 120€ gepasseerd dus + 200% winst. Ik hou alles bij en ga verder investeren met wat grotere bedragen later. Momenteel gewoon veel plezier met de evolutie van mijn mini portefuille.

1000€

Sinds vandaag een nieuwe "tactiek" proberen.
Vroeger verkocht ik alles in één keer keer als het een bepaalt niveau had bereikt. Vanaf vandaag verkoop ik 1/4de. Als het daarna zou zakken, koop ik 1/4de bij. Als het verder stijgt, hebk wel al deel van de winst.
Benieuwd wat het beste zal werken

Hier pas begonnen ermee. Is 2% van m'n portefeuille.
Ingezet op bitcoin, ada, bnb en een beetje eth.
Ook niet van plan om er veel mee te doen voorlopig. Hold en hold.

Ik heb enkel 100 euro in ETH gestoken toen het 900 euro stond.

Heb enkel iets verkocht en betaald gekregen in btc (0.08)
Portfolio is 3.300 euro waard ondertussen.

Maar ik wil juist wat van die extra's proberen. Het enigste waar ik over twijfel is of het de moeite is om helemaal tot 50K CRO te gaan.
ik heb de groene kaart. Gratis netflix en spotify is leuk. 3% cashback is leuk. Lounge access nog nooit gebruik van gemaakt. Nog nooit geld uit de muur gehaald. Enkel euro's van mijn maandelijks loon overgezet naar de app.

Weet niet of het $4250 waard is om te staken. CRO is echter wel een achterblijvertje in deze bullrun. Ik heb het geluk gehad om nog te kunnen krijgen met 10000 CRO stake. wel allemaal gekocht op $0.13. Sta dus nog altijd in het verlies, al maken de extra's dit wel goed op lange termijn.

Ik vind ook wel dat crypto.com, niet tegenstaande een zeer stabiele commerciële machine, soms drastische beslissingen maakt waardoor de munt keihard crashed en de stakers in de steek laat.

Ook gestart maar zeer interessant. Op de beurs heb ik zelf geld geparkeerd en dat laat ik rustig doen. Hier leeft het wel ook al kan je wel gewoon alles zijn gangetje laten gaan. Inzet 375 euro. BTC, ADA, LINK, ... en nog een paar.

(spannend wel)

Laatst bewerkt:
giphy.gif

Iemand die mij kan uitleggen hoe ik een aankoop met Leverage doe op kraken?
Heb een buy order met 3x leverage gedaan.. order is doorgegaan..maar ik vind hem nergens terug..

ik heb de groene kaart. Gratis netflix en spotify is leuk. 3% cashback is leuk. Lounge access nog nooit gebruik van gemaakt. Nog nooit geld uit de muur gehaald. Enkel euro's van mijn maandelijks loon overgezet naar de app.

Weet niet of het $4250 waard is om te staken. CRO is echter wel een achterblijvertje in deze bullrun. Ik heb het geluk gehad om nog te kunnen krijgen met 10000 CRO stake. wel allemaal gekocht op $0.13. Sta dus nog altijd in het verlies, al maken de extra's dit wel goed op lange termijn.

Ik vind ook wel dat crypto.com, niet tegenstaande een zeer stabiele commerciële machine, soms drastische beslissingen maakt waardoor de munt keihard crashed en de stakers in de steek laat.
Ik was er gisteren ook naar de groene kaart aan het kijken. Maar zoiets verdien je toch niet terug met gratis netflix, spotify en 3% cashback?

Terug
Bovenaan