Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het is erdoor gestemd.Europa probeert er weer een anti-crypto wet door te krijgen.
Ondertussen trekt de prijs zich er niks van aan.
WTFIedere transactie van meer dan 1.000 euro met cryptomunten, zal je volgens het voorstel moeten verifiëren. Dat betekent dat je duidelijk moet aangeven wie de verzender en wie de ontvanger is van een transactie. Vroeger was dat niet verplicht. Daarnaast zal je niet langer je privé-portefeuille zelf mogen beheren. Je moet dat laten doen door een erkende instantie.
Dat is toch het eerste dat ik daarover hoor en dat gaan ze toch nooit kunnen afdwingen. Dan koop je toch gewoon bitcoin van iemand dat nog een private wallet heeft? Ik denk wel dat ik stilletjes aan al mijn crypto van centralized platformen ga halen zodat alles veilig staat voor de criminele overheden.Daarnaast zal je niet langer je privé-portefeuille zelf mogen beheren. Je moet dat laten doen door een erkende instantie.
gaan we samen?WTF
Dat is zoals zeggen dat je al je cash geld vanaf morgen op de bank moet zetten.
Het hele punt van crypto is uw geld in eigen handen hebben. Willen ze crypto eigenaars dan buitenpesten? Zal mijn geld dan wel in Dubai gaan opdoen …
Mensen mogen hun eigen geld zelf niet beheren? Klinkt als een dictatuur…WTF
Het hele punt van crypto is uw geld in eigen handen hebben.
We zitten hier idd in een dictatuur. Velen willen het nog niet inzien, maar onze "vrije Westerse samenleving" is al lang zo vrij niet meer hoor.Mensen mogen hun eigen geld zelf niet beheren? Klinkt als een dictatuur…
Absoluut. En hackers zullen nu nog eens extra hun best doen want nu staan al je persoonlijke gegevens, inclusief hoeveel crypto je hebt en je fysiek adres op het spel.Privacygewijs is dat een ramp toch. Zoals Lark zegt houdt dat serieuze veiligheidsrisico's in wanneer die database met crypto adressen zou gehackt worden.
Moet eerst nog goedgekeurd worden door allerlei andere organen ofzoiets (ken de structuur van die Europese zever niet), al staat het blijkbaar redelijk vast dat dat ook gaat gebeuren. Zou wel nog zeker een maand duren voor het in werking treedt (en de exchanges moeten dan nog de tijd krijgen om dit te implementeren, al kunnen ze withdrawals wel tijdelijk suspenden natuurlijk eens het in voege gaat). Je heb dus nog zeker een maand om je funds weg te sluizen van centrale exchanges.Vanaf wanneer gaat dit in?
Moet eerst nog goedgekeurd worden door allerlei andere organen ofzoiets (ken de structuur van die Europese zever niet), al staat het blijkbaar redelijk vast dat dat ook gaat gebeuren. Zou wel nog zeker een maand duren voor het in werking treedt (en de exchanges moeten dan nog de tijd krijgen om dit te implementeren, al kunnen ze withdrawals wel tijdelijk suspenden natuurlijk eens het in voege gaat). Je heb dus nog zeker een maand om je funds weg te sluizen van centrale exchanges.
Dat ben ik alleszins niet van plan. Gewoon zien dat alles wat op centralized platformen staat terug op private wallets zetten voordat die regels van kracht worden en dan stilletjes kijken hoe dit evolueert. Crypto blijft de toekomst, daar ben ik van overtuigd, het is alleen de vraag of de EU nog een belangrijke rol zal spelen met zo'n ridicule regels.Lees: hopen dat de cryptopumpt, merendeel afhalen en in iets anders dumpen...
Heb het stilaan gehad met heel die zever. 't begint er op neer te komen da je vroeg of laat uw geld niet meer gaat kunnen afhalen zonder massa's belastingen te betalen, ook na enkel hodl...
Dit gaat niet meer alleen over crypto, gewoon het feit dat ze hier steeds meer vrijheid en privacy van de mens afnemen is voor mij al voldoende om te weten dat mijn toekomst niet in België (of de EU) ligt. Ik ben er wel nog steeds van overtuigd dat de EU steeds verder uit elkaar gaat vallen en dat landen die dus nu geen optie zijn omdat ze nog binnen de EU vallen, binnenkort wel terug een optie worden.Stel dat ge een echt serieus bedrag in crypto hebt (ergens 10-20 BTC ofzo), dan zijt ge toch weg uit de EU? Als die wet er komt.
Diegenen die die wet bedacht hebben kennen duidelijk niks van crypto.
WTF
Het hele punt van crypto is uw geld in eigen handen hebben. Willen ze crypto eigenaars dan buitenpesten? Zal mijn geld dan wel in Dubai gaan opdoen …
Doet me denken aan de ledger data breach een tijdje geleden waar alle Belgen met een ledger exposed waren. En de firma kwam er van af met excuses op hun sociale media. Kortom: niemand geeft een sh*t om de gewone mens. Al wat telt is money in the pockets, zowel voor bedrijven als overheden.Absoluut. En hackers zullen nu nog eens extra hun best doen want nu staan al je persoonlijke gegevens, inclusief hoeveel crypto je hebt en je fysiek adres op het spel.

Ik krijg een jaar na de feit nog altijd SPAM mails en telefoonoproepen van sales mensen die mij crypto investeringen proberen aan te smeren obv. die gehackte lijst die naast hen ligt en waar mijn GSM nummer op staat.Doet me denken aan de ledger data breach een tijdje geleden waar alle Belgen met een ledger exposed waren. En de firma kwam er van af met excuses op hun sociale media. Kortom: niemand geeft een sh*t om de gewone mens. Al wat telt is money in the pockets, zowel voor bedrijven als overheden.
“Despite the leak, your crypto assets are safe”![]()
Dat was toch het geval? Als ik me niet vergis was het privé-adres, naam, gsm-nummer, e-mail, van al die mensen vrijgegeven.Dat is dan nog niet het ergste, maar stel dat ze jouw adres hebben en de criminelen staan aan je deur, dat is slechter.
Waarom niet je e-mail en gsm-nummer vernieuwen?Ik krijg een jaar na de feit nog altijd SPAM mails en telefoonoproepen van sales mensen die mij crypto investeringen proberen aan te smeren obv. die gehackte lijst die naast hen ligt en waar mijn GSM nummer op staat.