Crypto - Nieuws en algemene discussie

BNB is ook weer gigantisch gestegen.
Achteraf bekeken, is het nog altijd heel kut dat ik in December al mijn altcoins heb geliquideerd (waaronder een hoop XRP en ADA). ADA is sindsdien met 450% gestegen.
Plan was in ETH investeren, maar stond destijds op 600$ dus wou even wachten tot het weer dropte, nu staat die aan 1800$ dus dikke LOL. Maar, ik had mijn altcoins omgezet in BNB en die is harder gestegen dan ETH in dezelfde periode (350% vs 300%).

2017: 750$ geinvesteerd, net voor de grote crash.
2020: 120$ waard.
Februari 2021: zit weer op 560$.

De clue van het verhaal is: als je vroeg investeert, dan voel je daarbij op dat moment steeds oncomfortabel. Dat is normaal want je neemt risico's op een moment dat de markt alle kanten kan uitgaan en niemand erin gelooft.

Dat is de reden waarom de meeste mensen de stap op dat moment niet durven te zetten en veel te laat kopen. Je hebt daarvoor stalen ballen nodig.

Alsmaar wachten op confirmatie na confirmatie na confirmatie om die onzekerheid te overwinnen en in te stappen zijn verloren winsten.
Wie nu aankoopt zal zich al euforisch voelen. Zie Musk die er nu opeens 10k tegenaansmijt terwijl hij daar vorig jaar een volledige bitcoin mee had kunnen kopen. :)
Ik zat er wel al in van 2016 hé, maar het pikt toch wat ja. :D

Hoe lang zitten de meesten hier al in crypto?
Ik heb toch ook al veel spijt dat ik te lang aan de zijlijn heb gestaan. 😁 Toch maar eens beginnen met er stelselmatig wat geld in te steken.

BNB is ook weer gigantisch gestegen.
Achteraf bekeken, is het nog altijd heel kut dat ik in December al mijn altcoins heb geliquideerd (waaronder een hoop XRP en ADA). ADA is sindsdien met 450% gestegen.
Plan was in ETH investeren, maar stond destijds op 600$ dus wou even wachten tot het weer dropte, nu staat die aan 1800$ dus dikke LOL. Maar, ik had mijn altcoins omgezet in BNB en die is harder gestegen dan ETH in dezelfde periode (350% vs 300%).

2017: 750$ geinvesteerd, net voor de grote crash.
2020: 120$ waard.
Februari 2021: zit weer op 560$.
2017: 1000€ geinvesteerd..enkele dagen later 1800€...
2020: 96€ op het laagste punt
2021 tot nu toe net boven de 1000€

Hoe lang zitten de meesten hier al in crypto?
Ik heb toch ook al veel spijt dat ik te lang aan de zijlijn heb gestaan. 😁 Toch maar eens beginnen met er stelselmatig wat geld in te steken.
2018 maar heb toen alles verkocht. Onlangs 0.08 BTC gekregen door iet te verkopen, alle gratis coins van coinbase sinds vorig jaar.
Enkel spijt dat ik maar 0.1 ETH heb gekocht toen het op 900 stond. Ik zag het dalen naar 800 en dacht "HET KAN NOG LAGER", uiteindelijk niet :)

In juni 2017 (al bij al net op tijd 😎) heb ik 1000 Euro op Bitcoin en 1000 Euro op Ethereum gezet.
Enkele maanden nadien mijn inleg afgehaald en de rest blijft mooi staan tot het echt een verschil kan maken voor mijn leven (aankoop woning of whatever).

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand of je een Binance account moet melden bij nationale bank buitenlandse rekeningen?
Is Binance zelfs een officiele financiële instelling zoals een klassieke bank?
Ik heb Kraken ook niet aangegeven. Nuja..ik speel wel meer met +-1000€.. Wel geen miljoenen ofzo

Binance is volgens mij toch een buitenlandse financiële instelling, waar je een rekening opent en geld opzet.
Dus volgens mij aangeven, maar weet het niet zeker omdat ik op mijn Binance account nergens een rekeningnummer kan vinden. Of is dat rekeningnummer gewoon het gebruikers-ID?

Ik ben beginnen kopen tijdens de FOMO in januari 2018. Dat bleek 2,5 jaar lang dikke miserie te zijn, met als dieptepunt een portfolio van 73 euro in maart 2020 :D
Ondertussen is het portfolio wel 3k waard, met nog slechts 2x 50 euro investering in maart 2020, toen ik 0,5 ETH kon kopen voor 50 euro :D

Terug
Bovenaan