Sneeuwstorm
Well-known member
Dedju wil traden maar het lukt niet, binance is compleet gecrasht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel wel een crashje aankomen.43,5k op Bitstamp intussen.

Ik had bijgekocht maar mijn status "pending" is ineens weg..Wou juist mijn Zil verkopen. Alles plat.
Haha PIJN.Gvd kheb gisteren €10.000 naar bitstamp overgeschreven voor BTC bij te kopen, staat er nog niet op en nu dit gvd![]()

Nu dacht ik dat het tether ging zijn. Het elon musk nieuws is totaal over mijn hoofd gevlogen.Haha PIJN.
Ik was mij gisteren nog aan het afvragen wat we bij breakouts mogen verwachten bij deze koerswaarde maar 6k $ omhoog op 2 uurtje tijd. Nice.
kon dit weekend nog niets kopen omdat ik mijn identiteit nog moest verifiëren. Ondertussen dit dus aan het missen.Misschien, misschien ook niet en gaan we eerst los naar 50k om dan te "crashen" tot 45k. Maar zelfs als het nu zakt, waarom zou je verkopen? Plots word je een speculant ipv een belegger, en als Tesla anderhalf miljard in BTC investeert is dat echt niet om er snel ff 10% mee te pakken hoor.Goed moment eigenlijk om BTC nu te sellen? Gegarandeerd toch dat het nu weer even gaat zakken?