Legatus
Well-known member
Met 'kleinere' bedragen zou men tijdens een bull run in alt coins moeten steken. Die kunnen enorm exploderen.800 euro was mijn inleg niet hé, dat is mijn winst
BTC: 0.08
ETH: 0.1
Da zijn mijn "grootste" investeringen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met 'kleinere' bedragen zou men tijdens een bull run in alt coins moeten steken. Die kunnen enorm exploderen.800 euro was mijn inleg niet hé, dat is mijn winst
BTC: 0.08
ETH: 0.1
Da zijn mijn "grootste" investeringen
Hangt er vanaf welk risico je wil nemen. Ik raad mensen aan om enkel in BTC en ETH te investeren als ze net beginnen, er niet al te veel tijd in willen steken en relatief weinig risico willen lopen om hun inzet kwijt te geraken. Met deze twee is de kans op winst het grootst als je over langere termijn houdt. Bij andere coins is het risico veel groter, maar de potentiële winsten natuurlijk ook als je op het juiste moment terug uitstapt.Met 'kleinere' bedragen zou men tijdens een bull run in alt coins moeten steken. Die kunnen enorm exploderen.
Voila, mijn eerste crypto's gekocht voor een bescheiden 500 euro.
BTC en ETH, beginneling hier. Ben ik het kwijt so be it, maar ga het nu sowieso wat meer verstaan nu ik met de platforms leer werken en mij inlees.
Misschien later wat proberen spelen met de riskantere coins

Goede eerste keuze. Enjoy the ride![]()

Voila, mijn eerste crypto's gekocht voor een bescheiden 500 euro.
BTC en ETH, beginneling hier. Ben ik het kwijt so be it, maar ga het nu sowieso wat meer verstaan nu ik met de platforms leer werken en mij inlees.
Misschien later wat proberen spelen met de riskantere coins
Voor welk(e) aankoopplatform/wallet gekozen?
Voornamelijk omdat LINK en DOT minder gestegen waren dan de andere coins de laatste week, en ze nu toch iets goedkoper stonden. Als ze dan eens pumpen dan verkoop ik en steek ik de winst in BTC.Waarom LINK als ik vragen mag ?
BELASTINGSINSPECTIE OPEN UP!Ondertussen 320 euro winst gepakt op DOT, wat zijn dips toch leuk

In een bull markt is iedereen pro trader! effe x11 gedaan43,5k op Bitstamp intussen.and boom BTC raket vertrekt.
Ik had gelezen dat tether nog eens een miljardje geprint had onlangs. Voor mij het signaal om uit alts te gaan en naar btc over te stappen.
BTC staat 42.214 op binance en ik denk dat dit een nieuwe ATH is?