stevedotbe
Member
Wat gaat Dusk de komende dagen volgens jullie doen met het Testnet Launch in het vooruitzicht?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat gaat Dusk de komende dagen volgens jullie doen met het Testnet Launch in het vooruitzicht?
Geen idee, heeft op dit moment veel verloren. Gebaseerd op TA: heeft een belangrijke support staan op 0,54. Als die daar door gaat door grote sell off, dan zakt deze door naar de daily MA100 op 0,48 en gaat daar iets eronder de bounce zijn. Ik kan mis zijn, maar dit is momenteel hoe ik er naar kijk. Voor de rest DYOR.Wat gaat Dusk de komende dagen volgens jullie doen met het Testnet Launch in het vooruitzicht?
Klopt ik heb verwijderdEventjes wel de randvoorwaarden erbij zetten (want die zijn er)
![]()
App Referral Programme | Crypto.com Help Center
help.crypto.com
How does it work?
Ik vind dit persoonlijk een zeer faire referral moesten mensen interesse hierin hebben (ikzelf ga geen referrals rondstrooien) maar een "you get $25 and he gets $25" is allesinds in mijn ogen een schappelijk referral programma (en je krijgt em allebei "op hetzelfde moment").
- Share your referral link
- Friend completes sign-up, passes KYC verification, and gets Sign Up-Bonus ($25 USD* in CRO locked in their CRO Wallet) which is unlocked by staking CRO for a Crypto.com Visa Card.
- You get $25 USD* in CRO in your CRO Wallet instantly once they have successfully reserved a Metal (Ruby Steel or above) Crypto.com Visa Card.
Ik ben niet echt te vinden voor dat type referrals van, jij krijgt $25 de referrer x% op al je trades. Wat niet het geval is met de BG25.

Hola! Whale alert!Bon, mijn DUSK stack zonet vergroot van 850 naar 3000 DUSK. Als BTC niet dumpt en DUSK hun testnet in orde krijgt zal dat wel pumpen denk ik.
Ik heb ook eens ne keer AVAX kunnen scoren op de dip. Ik dacht lekker vies te gaan bij 30 euro, allesjanse dat ik toch maar wat gekocht heb.Heb ik voor het eerst in mijn leven effectief de dip gekocht in plaats van de top?![]()
AVAX gaat sowieso nog wel relatief spannend worden en afwachten wat Wonderland doet, gezien Wonderland (indirect) een serieuze hoeveelheid AVAX in zijn treasury heeft. Kan wel zijn dat ze mij een tweede anus scheuren op mijn recente buy.Ik had beter ook wat Avax gekocht. Heb nu wel een deeltje van mijn SOL en XTZ buitengesmeten. BTC dominance is laag, je zou eens een rebound verwachten wanneer BTC flink movet, en de technicals geven aan dat een uitbraak aanstaande is.