Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sunny Decree heeft er een parodie op gemaaktexaccccccttttly as iiii predicted! ==> Maar dat doet hij expres. Als ge in de comments ziet hoe de kijkers hiermee lachen. Hij trekt het soms echt bewust int belachelijke.
Trouwens..kheb die kerel eens opgezocht. Blijkbaar heeft die online ook videos waar hij staat te zingen. Had ik totaal niet in hem gezien. Ik zag hem als ne super wiskundige/econoom die voor de rest een dik luxeleven had

Sunny Decree heeft er een parodie op gemaakt
Ook lollig hoe hij op 3:00 Ivan on Tech nadoet
Let's gogogogogogo!!!
Idd, het wordt redelijk afgezaagd vind ik. Als ik één van z'n video's bekijk, zegt m'n vriendin regelmatig: "weeral die zagevent".exaccccccttttly as iiii predicted! ==> Maar dat doet hij expres. Als ge in de comments ziet hoe de kijkers hiermee lachen. Hij trekt het soms echt bewust int belachelijke.
Trouwens..kheb die kerel eens opgezocht. Blijkbaar heeft die online ook videos waar hij staat te zingen. Had ik totaal niet in hem gezien. Ik zag hem als ne super wiskundige/econoom die voor de rest een dik luxeleven had

converteren naar andere coin en laten stijgen. Denk dat ge bij converteren geen kost hebt op coinbase?Ik volg de cryptocurrencywereld niet zo erg, maar hoe crimineel hoog zijn de fees van Coinbase
![]()
bedankt voor de tipcoinbase balance overzetten naar coinbase pro voor lager fees

Is naar pro account gaan betalend?Ik heb nu al m'n zelfgekochte coins op de Pro account gezet en alle gratis stuff op de gewone account laten staan.
Toch al ter waarde van 200 euro aan gratis altcoins zie ik![]()
1 maand later:We zitten nu +- in dezelfde fase als begin 2017. Dus ... 3 - 6 maanden?
![]()
Je ziet ook dat iedere keer wanneer BTC na een rally stagneert of dipt, mensen hun geld naar ETH schuiven. Zelfs op de top van de bitcoin crash in december 2017 zat er een delay tussen de BTC en ETH top van 1 - 2 weken.
Dat maakt ETH driedubbel zo interessant:
- ETH is een startsignaal indicator voor 'alt season'
- Met ETH strijk je veel meer winst op dan BTC terwijl het toch een betrouwbaardere munt is dan de meeste andere shitcoins
- Met ETH krijg je 2 weken extra tijd om de tip van deze bull rally te verkopen
Ik had er blijkbaar ooit een aangemaakt en dat was toen voor zover ik weet gratis.Is naar pro account gaan betalend?
Voor mij is het hele crypto gebeuren nieuw. Ben sinds 12 dagen bezig met een klein bedrag + de verkregen altcoins van de video's op coinbase om al doende alles te leren terwijl ik me inlees.
Sinds vannacht toch 100% winst verkregen op die korte tijd die nu terug een klein beetje is gedaald. Vrij blij met het verkregen resultaat.
Atom en Algo hou ik om te staken (hoe miniscuul de bedragen ook zijn )
Algo levert dagelijks zijn stake uitkering, Atom normaal wekelijks.
Atom krijg ik tot nu toe niet uitgekeerd en heb ik deze 12dagen en zit boven de minimum om te kunnen staken.
Iemand ervaring met de stake uitbetalingen van Atom?

Ge kunt daar van die filmpjes kijken van hoe bepaalde coins werken, erna moet ge een quizje doen voor als ge wel "opgelet" hebt.Ga daar ook eens account openen en wat rondneuzen.
Maar ge krijgt daar dus ook een deel coins ofwat?![]()