Crypto - Nieuws en algemene discussie

Maakt toch niet uit, het is duidelijk dat het clickbait is dus dat negeer je gewoon. Ik kijk gewoon om de paar dagen effe naar als ik een quick update wil, zijn daar de 2 beste kanalen voor imo.
Die twee zijn zo absurd dat ze een letterlijke meme zijn geworden.

Het probleem dat veel crypto youtubers hebben, is dat het altijd dezelfde shit is dat ze herkauwen omdat ze elke dag een video willen uitbrengen. Op den duur is het lollige er ook af. Gelijk CryptosRUs zou beter zijn video's wat korter maken, idem gelijk voor Bitboy crypto, die zit een dik uur te lukken maar wie kijkt die video's nu uit van begin tot einde? Dat is meer een podcast dat ge op zet terwijl ge iets anders doet. TheMoon zijn korter formaat van video's vind ik op dat vlak beter, ware het niet dat hij de helft van de tijd zijn Bybit links zit te shillen.

Het probleem dat veel crypto youtubers hebben, is dat het altijd dezelfde shit is dat ze herkauwen omdat ze elke dag een video willen uitbrengen. Op den duur is het lollige er ook af. Gelijk CryptosRUs zou beter zijn video's wat korter maken, idem gelijk voor Bitboy crypto, die zit een dik uur te lukken maar wie kijkt die video's nu uit van begin tot einde? Dat is meer een podcast dat ge op zet terwijl ge iets anders doet. TheMoon zijn korter formaat van video's vind ik op dat vlak beter, ware het niet dat hij de helft van de tijd zijn Bybit links zit te shillen.
Er zijn er maar enkelen van het hele eco-systeem die niet hun zooi liggen te shillen, of er ook openlijk eerlijk over zijn. Misschien een paar, de rest heeft allemaal sowieso een side agenda om iets te offloaden desondanks dat ze oké zaken vertellen. Max Maher heeft het ooit eens gezegd: een aanbod van een serieuze som geld gekregen die hij heeft afgeslaan omdat hij dan zijn content die hij wou maken niet objectief kon maken. Die gasten worden gigantisch veel benaderd om zaken te shillen. 5 figures is best normale prijs voor de gekendere. Bij sommige projecten is de influencer (Tiktok/w.e.) al gekozen nog voor het project live gaat.

Youtube is inderdaad een algoritme dat pure dagelijkse crap naar omhoog pusht gebaseerd op frequentie dus die zitten relatief locked om die content uit te brengen willen ze nog relevant blijven.

Echt heel veel van die kanalen is nog altijd DYOR, want er zijn er veel die feitelijk maar af en toe eens gelijk hebben en hun gelijk mega hard uitvergroten en zwijgen van alles wat niet lukt.

En dan hebben we het nog niet gehad over de degenerates die leverage shillen lijk het de normaalste zaak is.

Laatst bewerkt:
DUSK mag terug wat omhoog gaan van me. gekocht op 1dollar en staat nu op 0,80dollar grr

Interessante strategie. Ik heb vergelijkbare profits maar gebruik een volledig andere strategie. Ik probeer door research de volgende narrative te vinden (Bv L1 / L2 solutions, NFT, Metaverse, DeFi,..) en dan spreid ik over een 3-tal low mcap projecten. Ik doe niet aan actief traden, maar vanaf een significante winst (bv x2 of x3) activeer ik een trailing stop loss bot met ruime marge om profits veilig te stellen.
Ja, ik moet zeggen dat gij er meestal wel redelijk snel bij zijt. Toen er hier over DUSK begonnen werd, was dat pal 2 dagen voordat high profile crypto twitter accounts (zoals cryptodog) dat begonnen te pumpen.

Ik gebruik zelf ook Twitter voor sentiment en nu en dan free alpha.

PS.
Goldman Sachs ziet BTC de komende 5 jaar verder naar 100.000$ gaan ten koste van goud.

Ja, ik moet zeggen dat gij er meestal wel redelijk snel bij zijt. Toen er hier over DUSK begonnen werd, was dat pal 2 dagen voordat high profile crypto twitter accounts (zoals cryptodog) dat begonnen te pumpen.

Thanks! Mijn eerste vermelding hier van DUSK was al op 11 november btw :)

DUSK mag terug wat omhoog gaan van me. gekocht op 1dollar en staat nu op 0,80dollar grr
Stel dat DUSK naar 0,5$ terugvalt en je een even groot bedrag investeert, dan moet het nog maar 66 cent staan om weer op winst te staan.
Ik zou die strategie nu niet aanbevelen voor gelijk welke (shit)coin, maar als je echt in het project gelooft long-term, dan is dat geen slechte strategie.

DUSK koop ik pas in wanneer het teruggezakt is naar 0.5. Hoger als dat is mij het risico niet waard.

WcBfMqU.jpg

Pullback naar de trendlane die ik al een tijdje op mijn chart heb staan (weeklytrendline).
Heb nog eentje staan rond 39k, die een trendline is sinds maanden op de daily.
Mijn inziens wordt dat de pullback die we nodig hebben om nog eens te bouncen.

Terug
Bovenaan